Lliurex 10.09 i OpenOffice

Lliurex 10.09 i OpenOffice

by Deleted user -
Number of replies: 5
Hola a tots,

fa una setmana que he instal·lat la nova versió del Lliurex en els ordinadors dels alumnes. Tinc ordinadors dels primers que venien en pantalla plana i he comprovat que de manera molt sovint, els alumnes quan treballen en firefox i en el writer, el writer se penja i després no deixa recuperar els canvis si no els havies guardat prèviament.

A algú més li passa aquest error? Jo estic dubtant en instal·lar la nova versió en l'altra aula perquè els alumnes estan perdent continuament el treball que van fent.

Moltes gràcies per avançat,

Anabel
In reply to Deleted user

Re: Lliurex 10.09 i OpenOffice

by Deleted user -
Hola Anabel.

Per poder ajudar-te necessitariem més informació:

- Quina versió de Lliurex utilitzes?

- Quina versió d'Open Office utilitzes?

- Quin ús li donen els xiquets a l'aplicació? Text, fotos, etc.

- En quins ordinadors esteu fent la feina? Clients, desktop (equips independents) o terminals lleugeres?

- Et passa a tots els ordinadors?


Fa ja molts anys que utilitze Open Office, crec que soles m'ha donat problemes amb una versió antiga utilitzant Impress Office (presentacions), fa cinc anys, mai més he tingut problemes amb ell. Tot i això poden haver bugs però per indentificar què pot estar passant caldria que ens donares més informació.


Salutacions
In reply to Deleted user

Re: Lliurex 10.09 i OpenOffice

by Deleted user -
Hola Alfons,

- Quina versió de Lliurex utilitzes? El 10.09

- Quina versió d'Open Office utilitzes? 3.2.1

- Quin ús li donen els xiquets a l'aplicació? Text, fotos, etc. Normalment el processador de textos així que text

- En quins ordinadors esteu fent la feina? Clients, desktop (equips independents) o terminals lleugeres? Estem fent la feina en laversió Desktop i és el model d'ordinador OR73 de Telefònica (negres amb pantalla plana)

- Et passa a tots els ordinadors? Que jo sàpia sí.

A mi tampoc m'ha donat massa problemes l'OpenOffice però en aquestes característiques es penja sovint i no se que pot ser.

Moltes gràcies

Anabel
In reply to Deleted user

Re: Lliurex 10.09 i OpenOffice

by Deleted user -
Hola Anabel.

Gràcies per contestar.

Aquestes preguntes te les feia amb el fi de que ens donares pistes per veure què està passant.

Potser les fotos pesen molt i tarda en processar. Hui les càmares fan fotos de molta resolució. Podries probar de baixar el pes de les fotos abans d'incloure-les als documents.

Ho pots fer amb F-Spot o amb alguna altra ferramenta per deixar les fotos més lleugeres. Fes la prova a veure si et va millor.

A part d'això no se m'acudeix res més ara de sobte. Potser més usuaris s'hagen vist amb alguna experiència pareguda i pugen aportar alguna pista més.

Salut
In reply to Deleted user

Re: Lliurex 10.09 i OpenOffice

by Deleted user -
Estic treballant amb el LliureX 10.09 l'Impress fent presentacions amb els alumnes de tercer cicle i funciona perfectament, no s'ha penjat en cap dels 26 pc's d'aula.

Això si, actualitze sovint els equips.

Salut
In reply to Deleted user

Re: Lliurex 10.09 i OpenOffice

by Deleted user -
Jo vaig tindre alguns problemes al principi sobretot a l'hora d'actualitzar des del server i també de perdua de dades treballant amb el writer però desprès de les últimes actualitzacions va tot com la seda. (toque fusta)