Em presente

Em presente

by Deleted user -
Number of replies: 4

Sóc un professor d'informàtica i visc a Ontinyent, actualment impartisc docència a l'IES Cotes Baixes d'Alcoi, on estic molt a gust.

Vaig començar com a docent al curs 2009/2010, després de més de 10 anys en el sector privat.

De sempre m'ha agradat la informàtica, sobretot els sistemes bassats en Linux i la programació Java.

Darrerament estic fent cosetes amb plataformes Android i investigant com millorar la gestió de l'aula amb Lliurex.

 

In reply to Deleted user

Re: Em presente

by Deleted user -

Benvingut Educardo Milán.

Ací anem sumant esforços i lluitant, de pas, per construir un futur millor al món de l'educació al nostre entorn.

La comunitat està formada per gent més o menys tècnica, en cavem. Anem ajudant-nos a millorar i aprenen uns dels altres sobre la marxa.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Em presente

by Deleted user -

Hola Eduardo, 

per casualitats del món, jo també vaig passar per l'IES Cotes Baixes (en el 2009-10 big grin) i de fet ara duc 4 anys en l'Andreu Sempere, també d'Alcoi. 

Jo també estic intentant que els meus alumnes facen apps per a Mòbil (Android principalment), de fet vam participar al Concurs d'Aplicacions Mòbils amb Android que fa l'EPSA d'Alcoi (encara que no vam tindre molta sort esta vegada). 

Ara estic intentan que facen una WebApp amb PhoneGap

Segur que ací trobes molta gent que t'ajudarà en el que puga!

Salutacions!