Presentación

Presentación

by Deleted user -
Number of replies: 3

Hola,

Soy Julio Pacheco, profesor de informática del IES Álvaro Falomir de Almazora (Castellón).

Me he peleado con el software libre desde hace mucho tiempo (y no siempre he salido ganando smile

Llevo con LliureX desde su versión 5.05 y, aunque con altibajos (hasta hace bien poquito seguíamos con arranques duales en las aulas) he conseguido que al final se vaya imponiendo en mi instituto.

Difundo todo lo que puedo la idea (quizá porque me la creo demasiado) del software libre, aunque no soy un "técnico" al uso; y me considero mejor probador que programador.

Conocí el grupo tras una reunión de compañeros y gente del proyecto LliureX en un colegio de Valencia y me parece muy buena la idea de difundir el proyecto.

Un saludo, Julio.

In reply to Deleted user

Re: Presentación

by Deleted user -

Bienvenido Julio, tenemos mucho en común... no tuvimos ocasión de hablar en persona cuando nos vimos en Valencia, espero que al menos por aquí podamos compartir cosas interesantes y que la próxima vez que nos veamos haya más tiempo de charlar.

Hasta pronto ;D

In reply to Deleted user

Re: Presentación

by Deleted user -

Hola Julio!

Un bon fitxatge per a Edutictac! Pensava que ja estaries per ací des de fa més temps. M'he alegrat de llegir la presentació d'un conegut.

Benvingut

Benvinguts també a la resta que us heu presentat fa poc. Espere anar coneixent-vos a poc a poc.

In reply to Deleted user

Re: Presentación

by Deleted user -

Hola Julio.

Benvingut, recorde que varen ser molt interessants les preguntes i aportacions que vares fer a aquella reunió. Està molt bé que ens trobem  a algun lloc per compartir experiències i dificultats.

Aquella versió de Lliurex 5.05 va ésser un trencament amb tota regla amb la inèrcia establerta.

Aquesta distro l'hem vista evolucionar a millor a cada pas, però sens dubte el camí no ha estat fàcil.

El desplegament del software lliure a educació és dur, en aquest espai ens trobem i compartim les dificultats que van sorgint.

Per altra banda, la majoria som docents, no tècnics, però anem aprenent junts a resoldre els problemes que van eixint.

Salut