Webs personal de Mestre@casa

Webs personal de Mestre@casa

by Deleted user -
Number of replies: 16

Hola:

Teniu els materials traduits al valencià per a fer la web personal dins de la Plataforma Mestre@casa. Al meu Centre estem encetant l'aprenentatge d'aquesta eina (ja inventada) mitjançant un curs que impartieix.

http://mestreacasa.gva.es/web/martinez_man23/elteumestre/blogs/500006050722?_33_redirect=%2Fweb%2Fmartinez_man23&;

Profit.

In reply to Deleted user

Re: Webs personal de Mestre@casa

by Deleted user -

Moltíssimes gràcies Manuel pel teu valuós material, també en valencià.

Intentaré de nou enguany "captar" profes per a mestre@casa i donar així més sentit a la web.

Seguirem els teus "apunts". Salutacions

In reply to Deleted user

Re: Webs personal de Mestre@casa

by Deleted user -

Gràcies Manuel ja l'he penjat al racó de mestres perque la vagen mirant els companys

La meu formació vos la agraïx a mestres com tu que ens faciliten aprendre les noves tecnologies

 

Una salutació

In reply to Deleted user

Re: Webs personal de Mestre@casa

by Deleted user -

Enhorabona Manuel, he vist la teua pàgina i m'ha agradat molt.

Gràcies per compartir.

 

Enric Sendra

http://mestreacasa.gva.es/web/sendra_enr

In reply to Deleted user

Re: Webs personal de Mestre@casa

by Deleted user -

 Enric, he mirat la teua pàgina i he vist les presentacions de fotos que són xulíssimes. Com  fas eixes presentacions al mestre@casa???

 Gràcies !!! 

PD, Anècdota: Jo anava de xicoteta (al Pleistocè,je,je) al Carolina Sala de Pego...quins records !

In reply to Deleted user

Re: Webs personal de Mestre@casa

by Deleted user -

Hola Paqui,

m'agrada que t'haja agradat.

El dia que vullgues pots vindre al Carolina Sala. Estat tot canviat, fa 4 anys que vam estrenar l'escola.

En la web de l'escola pots vore algunes fotos del record i algunes actuals:

http://mestreacasa.gva.es/web/carolinasala

Adjunt et pose per a tu i per a qui li puga servir una guia que vaig trobar i jo vaig completar per fer galeries d'imatges. Qualsevol dubte, m'ho dius i intentaré ajudar-te.

Gràcies

In reply to Deleted user

Re: Webs personal de Mestre@casa

by Deleted user -

Enhorabona per la web del centre. La veig molt útil i estèticament no queda mal.

 

In reply to Deleted user

Re: Webs personal de Mestre@casa

by Deleted user -

Gràciesper compartir! Una explicació molt clara que també utilitzaré amb el teu permís.

In reply to Deleted user

Re: Webs personal de Mestre@casa

by Deleted user -

Moltes gràcies Enric, quin tutorial més complet !

Si no m'aclarisc t'escriuré.( Si deixes de practicar algunes coses amb el mestre a casa s'obliden.)

I si que m'agradaria anar sí i veure com està ara l'escola. He vist les fotos i està molt xulo, eh!

(També menjar unes coquetes i uns "figatells", je,je)

Ah, i la vostra web, estupenda,quina enveja !

Adéu i gràcies !

In reply to Deleted user

Re: Webs personal de Mestre@casa

by Deleted user -

Hola, Enric:

No te demanava copiar literalment el teu treball, sinó utilitzar la teua troballa. Jo faré un disseny semblant al teu.

Gràcies per tot.

Salutacions.

In reply to Deleted user

Re: Webs personal de Mestre@casa

by Deleted user -

Xeee... m'alegre que us servisca

Podeu utilitzar-lo com si fos vostre.

Ara us adjunte el odt perque pugueu fer les modificacions que estimeu oportunes.

I si algu sap posar-ho en wikimanuals perque el trobeu interesant, doncs que ho pose (jo no se).

Gràcies

In reply to Deleted user

Re: Webs personal de Mestre@casa

by Deleted user -

Ei, Enric moltes gràcies.

Vaig a intentar iniciar la pujada aquesta vesprada, però tingueu en compte que el wikimanuals és wiki, i qualsevol pot contribuir i millorar aquest document, així que ànim, jo ho inicie i algú pot acabar-lo.

Per escriure al wikimanuals cal estar enregistrat, si voleu iniciar-vos en aquest viatge cal demanar usuari si és que no el teniu.

Us assegure que s'aprén molt, mereix la pena iniciar-se en el llenguatge wiki. Jo ho vaig fer i després va venir markdown, un llenguatge de baix nivell extremadament útil, però és que més endavant va venir reStructuredText, (treballant amb Sphinx). ResStructuredText és un llenguatge amb la mateixa filosofia dels dos anteriors però més potent, més versàtil. Tot això m'ha portat a LaTeX mitjançant pandoc.

No torne enrere ni boig.

Actualment rarament utilitze suites d'editors de text com ara LibreOffice.

Amb el temps he canviant de mentalitat, cal cercar la millora, en millorar ens transformem, optimitzem i finalment, vivim millor. Ho he vist clar en abandonar Windows a la llar. Ja portem 4 anys sense Windows a la llar (no tenim cap màquina ni cap partició amb aquest sistema) i cada dia estem més contents, som més eficients rendim més. En acabar la feina ens sentim amb menys frustracions.

Wikimanuals és una oportunitat per aprendre, com Lliurex és una oportunitat per abandonar la nostra zona de confort, jo ho veig així.

Així que animeu-se.

Salut

Una llaraga caminada comença amb un primer pas.
Provervi xinés

In reply to Deleted user

Re: Webs personal de Mestre@casa

by Deleted user -

Enric.

Ja la tens al wikimanuals.

http://wikimanuals.edutictac.es/index.php?title=Galeria_de_fotos

Pots editar i aprendre com es fa mirant el codi.

Primer la pàgina es crea posant un nom a la pàgina principal, simplement es posa un nom així [[Galeria de fotos]].

Les imatges s'han de pujar a banda i anomenar-les. Va a la mateixa carpeta, es criden amb aquest codi [[imatge.jpg]].

Als títols cal posar aquest simbols davant i darrere ==    == segons siga la jerarquia.

Els quadres puntejats es fan deixant un únic espai.

Tothom amb dret d'edició pot millorar el contingut o la maquetació.

És fàcil d'aprendre, però cal atrevir-se a fer-ho.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Webs personal de Mestre@casa

by Deleted user -

Alfons,

Realment, eres un crack. smile

Ja m'agradaria a mi saber-ho fer!

Vaig a pendre nota de l'explicació i ...en tindre un rato ho intentaré.

Gràcies per tot.