Google Plus

Google Plus

by Deleted user -
Number of replies: 8
Hola xics i xiques.

Google no para ara ha tret google plus:

http://plus.google.com

Aneu i mireu, si necessiteu invitacions demaneules cadacú en te vora 500 per repartir.

Adéu Facebook, adéu. Encara que ja et vaig dir adéu fa molt de temps.

Veurem aquesta integració dels serveis a Google.

Té molt bona pinta, per si fora poc han millorat la interficie de Gmail, ara podem convocar reunions amb Google Calendar, tot integrat.

No voldria dir adéu a Flickr, ja que és una xarxa social que m'encanta, però és ben segur que va a tenir molta competència de la gent no entregada a la fotografia, la gran majoria.

Google Plus sembla una interficie pensada per fer-li la compentència a Facebook, però amb tots els servis de Google integrats. Si és com sembla ser, es a dir, més respectuosa que Facebook, més intel·ligent i menys traidora en temes de privacitat, estem davant un canvi.

Google li porta la davantera a Facebook amb tots els serveis integrats a l'Android. Això ja no té tornada enrere, en cert temps tots portarem a la butxaca un smartphone i internet.

Au, veurem quan de temps tardem a integrar la dinàmica de l'escola amb aquesta tendència. Però ànim que tot arriba, soles estem en un xicotet escaló més. Xicotet però molt significatiu.

Salut
In reply to Deleted user

Re: Google Plus

by Deleted user -
Hola, Alfons. dius que es poden demanar invitacions de Google+, però com? i on?qui té les més de 500 per repartir? Jo estic molt interessat en rebre una i probrobar-ho. si tu o algú del fòrum les té o sap com acoseguir.les li estaria molt agrait.
Moltes grácies
José Luis
In reply to Deleted user

Re: Google Plus

by Deleted user -
Hola José Luís.

No estic segur que t'haja enviat una invitació. Mira al correu i ja em dius.

Per convidar cal tenir un compte en:

http://plus.google.com

Salut
In reply to Deleted user

Re: Google Plus

by Deleted user -
Sembla un poc complexe això d'enviar invitacions.

Si no us arriba torneu a demanar, no està molt clar com enviar invitacions.

Salut


In reply to Deleted user

Re: Google Plus

by Deleted user -
Però és que ahir per la nit tenia un link "Invitar"... ara ja no. Per cert.. t'he agregat als meus cercles
In reply to Deleted user

Re: Google Plus

by Deleted user -
hola, tu tens alguna invitacio per google+? si tens alguna raurodse@gmail.com te ho agrairia moltisim.
In reply to Deleted user

Re: Google Plus

by Deleted user -
Yo ayer por la noche tenía pero ahora ya no.. de todas maneras, voy a intentar invitarte. Mira tu correo


In reply to Deleted user

Re: Google Plus

by Deleted user -
Ja no són necessàries les invitacions, està obert a tot el mon :D

A mi em sembla un nou intent a la desesperada per part de google, després de varios intents, per entrar al lucratiu negoci de les xarxes socials...

Llàstima que la gran alternativa lliure diaspora vaja tant lenta...
In reply to Deleted user

Re: Google Plus

by Deleted user -
Sí.

Fa dos mesos que espere una invitació de Diàspora, vaja.

Tot i això, potser la iniciativa vaja endavant, pensa que està ben integrada amb tots els serveis de Google.

Veurem què passa, però veig que potser útil, la idea de tenir cercles contextualitzats és nova, crec. La contextualització és molt important, doncs pots tenir diversos fronts oberts, accessibles i ordenats.

A veure si tenim sort i ara no el tanquen aviat.

Salut