Aquest juliol hem cablejat tot el nostre centre i volia consultar alguna cosa (pague café, pastes i copeta d'herbero)
Tenim connexió de xarxa en totes les aules i despatxe3ts del centre, biblio, sala de professors etc. El meu dubte és com connectar els servidors de la sala de professors i biblioteca al servidor que farà el paper de servidor central. Aixòl seria fàcil amb el model de centre però per molt que he preguntat al for de lliurex i a les persones responsables ningú respón. Sembla que encara no està preparat. H3e pensat, per ara, connectar els clients d3 les aules al central però no se com fer que funcionen els de la sala de professors i bilioteca ja que van connectats com a clients lleugers a un servidor i no se si connectantr aquest servidor a la xarxa funcionaran. Les proves que vaig fer ahir varen ser que aquests no tenien connexió a internet. Algú téniu alguna idea d'interconnectar els servidors entre si? Moltes gràcies i felicitats pel treball extraordinari que esteu fent. Ara mateix estic baixant la biblioteca de jclic de Manuel (elteumestre i el meu). Bon estiu!