Encore en Linux

Encore en Linux

by Deleted user -
Number of replies: 3
Hola:

Acabe de resoldre un problema a un amic i company: com fer treballar a GNU/Linux l'editor de partitures Encore (programa exclusiu de Windows):

1. Instal·lar Crossover (per a poder enganyar l'Encore i que pense que està a Windows).
2. Instal·lar Encore mitjançant Crossover (jo he instal·lat la versió última d'Encore, la 5.0.1)
3. Instal·lar Timidity (reproductor de midi) amb tots el seus complements i dimonis.

... i tindrem operatiu Encore, encara que sempre és millor Musescore i d'altres programes de software lliure.

"Bona nit".


In reply to Deleted user

Re: Encore en Linux

by Deleted user -
jejeje, gràcies pel regalet, t'has lliurat per la frase final... xDD ja estava afilant les espases... la llàstima és que Musescore encara falla prou, fins que no arrive a la versió 1.0 és un poquet desesperant...

malgrat això alguns preferim pagar el preu de ser lliures... xDD
In reply to Deleted user

Re: Encore en Linux

by Deleted user -
Hola, Samuel:

Estaria encantat si me digueres un programa GNU/Linux què llegira correctament arxius *.enc (GVOX Encore, de Window$). Esctic d'acord amb tu en utilitzar exclusivament software lliure, però al meu Taller de Pares ha vingut una persona amb desenes i desenes de partitures *.enc i vol utilitzar GNU/Linux ("l'autèntica religió", perquè la vertadera només pot haver-hi una, no? somriure).

Parlant "d'espases" (he entés el teu comentari com allò que és, una broma), caldria trauere-les per altres temes i no els veig al fòrum ni a tot arreu.

Gràcies per escoltar.

Felicitacions per la tasca que fas funcionar i funciona entre tots/es.

"Quien salvará a este chiquillo
menor que un grano de avena,
de dónde saldrá el martillo
verdugo de esta cadena;
que salga del corazón
de los hombres jornaleros
que antes de ser hombres son
y han sido niños yunteros".
(Miguel Hernández)
In reply to Deleted user

Re: Encore en Linux

by Deleted user -
Hola Manuel, gràcies per les felicitacions.

No crec que es puguen obrir les partitures directament d'Encore a Linux, aquest és un dels inconvenients principals del soft propietari, no volen que ningú migre a la competència ;)per tant lo de respectar els standarts de format no interessa.

Malgrat això en música n'hi ha un format que és igual per a tot els programes: MIDI, el problema és que quan exportes a midi i obris la partitura en altre programa es solen trastocar moltes coses de puesto (malgrat que continua sonant pràcticament igual) no més respecta els paràmetres midi, la resta de formats que tinga el arxiu desapareixen...

Sol·lució per a migrar, pot ser exportat tots els fitxers a midi i a pdf i començar a invertir en una ferramenta de futur ;o))

Jo sóc prou pacifista, els que em coneixen ho saben i m'agradaria molt que aquest espai continuara sent un espai de pau i respecte mutuu, això no lleva de si n'hi ha que repartir... es repartixca xDD

però si pot ser amb humor i sense perdre les formes...

Si consideres convenient traure algún tema al respecte em sembla perfecte ;)

Moltíssimes gràcies pels teus poemes i dites, sempre em fan sonrieure.