Edusiona't

Edusiona't

by Deleted user -
Number of replies: 10
Hola,

Us deixe el flyer que he preparat copiant frases de la nova web.

Estem a temps de millorar el contingut. Feu aportacions i ja faré el que puga.

flyer


In reply to Deleted user

Re: Edusiona't

by Deleted user -

Felicitats Daniel! A mi em sembla perfecte!. Demà quan em doneu l'OK faig la impressió. Quantes còpies us pareix que faça? 

In reply to Deleted user

Re: Edusiona't

by Deleted user -

Copie l'aportació que han fet vía missatge directe en moodle:

"He vist, però, que aneu a imprimir el text que has preparat i vull indicar-te que hi ha una errada. Si pots canviar-ho, hauries de substituir "debateix" (a l'apartat "EXPOSA") per "debat" (la forma d'imperatiu de "debatre")."

És important que cuidem allò que escribim!!!

He fet un fork de webtictac amb aquest canvi a github. Així prove com funciona. @Alfons, @Samuel, ho he fet bé? https://github.com/Edutictac/webtictac/compare/master...datunie:patch-1

La veritat que el Telegram està bé per a comunicació directa i Trello per a planificar, però jo continuaria fent servir el fòrum de moodle. Hi ha companys que no participen activament, però ens segueixen de fa temps en aquesta plataforma.

Us adjunte el full de mà en svg per si voleu fer les vostres modificacions i per a no perdre'l.

Salut.

Attachment Flyer_edutictac.svg
In reply to Deleted user

Re: Edusiona't

by Deleted user -

Si us sembla bé, enviem el full de mà (flyer) a impressió. Si voleu fer millores les tindrem en compte per a pròxims esdeveniments.

@Paco adjunte la imatge en png del full de mà. Ja pots enviar-ho a les rotatives.

Attachment Flyer_edutictac_300ppp.png
In reply to Deleted user

Re: Edusiona't

by Deleted user -

Ei, quina feina més bona.

Jo crec que està molt bé.

El disseny és molt impactant, està molt cuidat.

Res que afegir.

Bon treball.

In reply to Deleted user

Re: Edusiona't

by Deleted user -
Roll-up primera versió.

He trobat un ratet i he vectoritzat el logo d'edutictac per tal de fer un dibuix vectorial escalable i ampliar-lo tant com calga sense perdre qualitat. Aquesta eś la primera versió del Roll-up. S'accepten propostes de millora i en un altre ratet les aplique. Estic molt rovellat en el tema de disseny!

Pregunteu a la impremta si accepta format svg i si no, quina resolució caldria per a un jpg d'eixe tamany. 300ppp?
Salut
Attachment rollup_edutictac.svg
In reply to Deleted user

Re: Edusiona't

by Deleted user -

Envie una segona versió substituint el degradat per 5 colors plans "simulant" el degradat. Samuel, al teu correu enviaré l'arxiu original i també un PNG (el que pot exportar Inkscape) i un jpg (el que solen treballar els laboratoris) convertit amb Gimp.

Attachment rollup_edutictac.svg
In reply to Deleted user

Re: Edusiona't

by Deleted user -

ENHORABONA DANIEL !!!

M'encanta. Té un disseny modern, el text, adient (ni poc ni massa), clar, amb un missatge directe i agradable al llegir, que convida de seguida a participar !!!

M'emociona la vostra feina, sou perfeccionistes, cuideu tots els detalls, treballeu en equip, sempre al dia...sou els meus ídols !!!

I sí, jo us segueix pel fòrum, no sé si amb la nova web açò canvia...

Salutacions a tots i ENHORABONA PER LA WEB TAN PROFESIONAL !