EdudinaTicTac16

EdudinaTicTac16

by Deleted user -
Number of replies: 13

Després de l'EdudinaTicTac11 en Alcoi (a falta de congrés LliureX) i l'EdudinaTicTac15 en Dénia (amb congrés LliureX) i sense deixar passar més temps ens tornem a reunir en una nova convocatòria de la ja habitual #Edudina. Aquesta vegada serà en Castelló el dia 20 de febrer de 2016. @Tàfol i @Joaquín ja estan a la cerca del millor restaurant de la ciutat.

Hem preparat un full de càlcul per a que ens apuntem: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1q27mfbZm481hwNxcL9SC9SIH9MOJftaZFgOeVkkHTxA/edit#gid=0

Quan abans millor, així podem fer previsió d'assistents.

Salut.

In reply to Deleted user

Re: EdudinaTicTac16

by Deleted user -

Perdoneu la meva ignorància, Què és EdudinaTicTac16? 

In reply to Deleted user

Re: EdudinaTicTac16

by Deleted user -
Fran, #edudinatictac és un dinar i avant!
L'objectiu és juntar-nos, desvirtualitzar-nos i passar-ho bé.

Si busques pel fòrum trobaràs referències interessants.


Per cert, s'accepten suggeriments de llocs per part dels coneixedors de la millor terreta del món (que molts diuen que és Alacant però tots saben que, en veritat, és Castelló) tongueout


In reply to Deleted user

Re: EdudinaTicTac16

by Deleted user -

Això ja és un altra cosa. Ja estic apuntat. 

Al Grau de Castelló hi ha bons llocs per a dinar. 

Per cert, és dinar no?

In reply to Deleted user

Re: EdudinaTicTac16

by Deleted user -

Sí Fran, és un dinar.

Al grau estaria bé però no sé si conec cap lloc on després quedar-nos a xarrar de "les nostres coses". Estic pensant en algun lloc proper a l'UJI i després quedar-nos allí o bé que Julio Pacheco ens aconseguira una mini aula lliure a l'UJI. És això possible un dissabte de vesprà, Julio?


Animeu-vos!! us deixe de nou l'enllaç per apuntar-vos i un altre enllaç amb info dels #edudinaTicTac.

In reply to Deleted user

Re: EdudinaTicTac16

by Deleted user -

Prop de la UJI està el Carceller (on està la gasolinera), es dina molt bé, una mica car (sobre 25€).

In reply to Deleted user

Re: EdudinaTicTac16

by Deleted user -

El Cefire de Castelló, està al costat mateixa del Carceller.

Per si val de referència per buscar local.

In reply to Deleted user

Re: EdudinaTicTac16

by Deleted user -

Buf!!

Ha estado complicado.

Pero ya tenemos Sala de grados en la UJI.

Cuidado porque si no vamos debo anular la reserva.

Sábado 20  de 16 a 21.

Julio.

In reply to Deleted user

Re: EdudinaTicTac16

by Deleted user -

Hola a totes i a tots,

ja tenim reservada taula en el restaurant Carceller, estic a la espera que em passen el menú per correu, però seran uns 2-3 entrants, un arrocet, postre, vi per uns 26€. Si algú preferix, podrà demanar carn o peix enlloc d'arròs.

Està al costat de l'UJI i després tindrem el luxe de disposar d'una sala en la universitat. Moltes gràcies a Julio per les gestions i animeu-vos totes i tots! apunteu-vos com més prompte millor pel tema de la reserva.

Tenim #edudinatictac16 universitari en marxa!!!

In reply to Deleted user

Re: EdudinaTicTac16

by Deleted user -

M'han passat 3 menús i eren de 28, 30 i 32 € cadascú. Així que he anat i els he dit que per telèfon em van dir sobre 26. M'ha comentat que era per no pillar-se els dits!!!  :-$ Jo li he dit que dinant de carta ens eixiria més barat i la gent podria triar. I, com m'ha contestat que sí, li he dit que dinarem de carta. Així jo crec que menjant lo mateix eixirem per uns 25. Si algú pensa un lloc millor, estem oberts a canvis. De moment, l'edudinatictac16 és allí. Restaurant Carceller, Castelló. Apunteu-voshttps://docs.google.com/spreadsheets/d/1q27mfbZm481hwNxcL9SC9SIH9MOJftaZFgOeVkkHTxA/edit?usp=sharing!!!
















 

In reply to Deleted user

Re: EdudinaTicTac16

by Deleted user -

Hay unos cuantos restaurantes "cerca" de la UJI.

(He preguntado en el restaurante Ágora "dentro" de la UJI y cierran los sábados a las 13:30 y no dan comidas)


Tengo buenas referencias del Bar Tapería "Casa Pepe"; pregunto y os digo.

Julio.

In reply to Deleted user

Re: EdudinaTicTac16

by Deleted user -

Última hora!!!!!!!

Canvi en la ubicació del dinar. En lloc d'anar al Carceller anirem a Bar casa Pepe.
És més barat, està més prop de l'UJI (on després anirem a continuar xarrant), me han recomanat i diuen que fan uns arrossos molt bons. He pensat que podríem demanar unes tapes i després un parell d'arrossos o tres per compartir. Som 15 de moment, que us sembla demanar una paella una fideuà i un arròs negre?

Si algú no s'ha apuntat i encara vol, que s'apunte ací i que avise pel fòrum per si no ho veig al full de càlcul (falta poc).

AL VOSTRE CRITERI DEIXE EL TEMA DE LES XARRADES. Julio ens ha reservat aula. si necessiteu algun material especial, el dueu!



Fins disabteeeeeee!!!!!!
In reply to Deleted user

Re: EdudinaTicTac16

by Deleted user -

Lamente confirmar la meua NO assitència a la #edudina16, ja que tinc un altre compromís que no puc canviar. 

:_(

Espere que s'ho gaudiu!!