"Quedada" al congrés Lliurex???

"Quedada" al congrés Lliurex???

by Deleted user -
Number of replies: 9

Crec recordar que va eixir el tema fa temps i ja no s'ha tornat a parlar... ara queda un parell de dies per a que comence el Congrés, quedem?? per a dinar??? portem una flor al cap com a distintiu??? xDDD

que vos pareix?

Comence la llista d'interessats al dinar:

  1. Alfons Rovira
  2. Daniel Turienzo
  3. Samuel Soriano
  4. Carmen Bellver
In reply to Deleted user

Re: "Quedada" al congrés Lliurex???

by Deleted user -
Podeu informar on quedem. Encara no sé com arribar allí. Me apunte al dinarguai
In reply to Deleted user

Re: "Quedada" al congrés Lliurex???

by Deleted user -
iep...

Ahí estarem.

No recorde la última vegada que vaig anar al poli, però crec que era jovenet. No tinc ni idea de morem per allí. Si algú té alguna proposta de lloc de trobada que ho diga o que calle per sempre més...

... potser a la porta de la conferència d'inauguració estaria bé.



Per facilitar la feina d'organització cal tenir en compte:



Lloc de celebració:

http://congreso.lliurex.net/infogeneral_va.php



Com arribar:

http://congreso.lliurex.net/comollegar_va.php



Ruta al Google Maps:

http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=&daddr=39.477739,-0.334128&hl=es&geocode=&mra=mi&mrsp=0&sz=17&sll=39.477835,-0.334289&sspn=0.005789,0.013733&ie=UTF8&ll=39.477835,-0.33224&spn=0.005789,0.009645&t=h&z=17


Per altra banda, caldria tornar a aclarir com podem anar deixant els twitts, quins usuaris participen (per subscriure's), blogs que anirant seguint d'event, etc.


Salut
In reply to Deleted user

Re: "Quedada" al congrés Lliurex???

by Deleted user -
No he estat mai a la politècnica així que no tinc ni idea on quedar... a la porta em sembla bé, n'hi ha que fer una pancarta xDD

Respecte als twitts és fàcil, no n'hi ha que subscriure a cap puesto afegint al twitt #llx10 apareix al hastag que he posat a la portada de coordinadors tic... (sempre que els vostres twitts siguen públics)

si voleu podem creat un altre per als usuaris d'aquesta pàgina per eixemple #edutictac com a canal alternatiu al "oficial" del congrés... per a quedar a dinar i altres qüestions educatives ;)))
In reply to Deleted user

Re: "Quedada" al congrés Lliurex???

by Deleted user -
Del twiter no tinc ni idea de com funciona. Però podria fer algun article per al bloc (quinboigproposit.wordpress.com). Ja veurem. Com que ix directament en la pàgina principal de la comunitat, ja ho veureu.

I si fem samarretes... jo, vist com està la situació de la matèria que impartisc i per on van els tirs portaria una amb el lema: "La tecnologia informàtica és una TECNOLOGIA més". Sembla que després de retallar els desdobles dels Cicles Formatius, el camí cap al plurilingüisme i el xinés en els centres de secundària passa per eliminar els desdobles de Tecnologia... "Cuando veas las barbas de tu vecino cortar..." Potser acabarem fent projectes virtuals en una PDI... si venem totes les ferramentes, bancs de treball, armariets i demés podrem comprar-ne una bona.
In reply to Deleted user

Re: "Quedada" al congrés Lliurex???

by Deleted user -
Bon dia a tots i totes!

A dinar no em puc quedar perquè la organització m'ha convidat a dinar amb ells i elles, però de segur que ens veurem per ahí. De totes formes, crec que serà fàcil trobar-nos, així que espere vore-vos a tots i desvirtualitzar-nos una mica que ja toca :D

Salut!

Per cert, als que no coneguen twitter, si vos interessa, jo faré la xerrada per la vesprada del dijous. Us espere!

Agur!
In reply to Deleted user

Re: "Quedada" al congrés Lliurex???

by Deleted user -
El millor del congrés el dinar!! un plaer compartir en viu i en directe, un plaer conèixer personalment a Carmen.

Demà més ;)) o millor avui... xDD
In reply to Deleted user

Re: "Quedada" al congrés Lliurex???

by Deleted user -
D'acord amb tú, Samuel, ha estat molt bé allò de la desvirtualització congresil, i compartir el dinaret amb gent desconeguda, però coneguda.

De les xarrades, m'ha agradat la de Twitter. Enhorabona, Jaime, bona presentació d'aquest sistema de comunicació. Jo pensava que només era interesant per a seguir a Buenafuente, però m'has convençut.

Però sempre hi han problemes... acabe d'intentar crear un usuari @datunie i està ocupat per un oriental!!!!

He de pensar ràpid... quin nom utilitze?... tic...tac...tic...tac...