IV Congrés de Software Lliure de la CV

IV Congrés de Software Lliure de la CV

by Deleted user -
Number of replies: 13
Hola.

He creat aquest fil per tal que anem llançant propostes per preparar el congrés.

De moment he iniciat una llista a Twitter #lliurex. Amb aquest hashtag podriem anar seguint el congrés.

Crec que seria molt útil per a les persones que anem al congrés i per a quelles que no poden venir.

Instruccions. Dues vies:
  • Afegiu-vos la lista lliurex que trobareu a Twitter. Seria el concepte de grup.
  • Per tal de seguir els twitts que parlen de lliurex cal fer un hastag. Quan feu un twitt cal afegir el hastag #lliurex, o siga, cal posar aquesta paraula al missatge juntament amb el coixinet.

Tot i això podriem fer un llistat de blogs on podem anar relatant el que passa en tems real.

Què us sembla?

Salut
In reply to Deleted user

Re: IV Congrés de Software Lliure de la CV

by Deleted user -
Vaja, necessitem coordinació xDD @olmillos i jo (@sasogu) havien creat el hastag #LLX10

Com els teus twits estan protegist no apareixen a les recerques de hastag publiques com la que n'hi ha a la portada... llàstima

Ara està col·locat a la columna de l'esquerra però el podem colocar al centre per a donar-li més protagonisme...

seguim en contacte, avui menjar familiar...
In reply to Deleted user

Re: IV Congrés de Software Lliure de la CV

by Deleted user -
Cap problema.

Ahuriem de decidir una vía de comunicació de cara al congrés, dona igual una que altra.

Una vegada decidit, caldria provar, després es podria dir al foro de lliurex i al d'escolalliurex per tal de fer pinya.

Si teniu provada aquesta via podem seguir la que heu començat.

Cal tenir en compte que, a banda del hashtag hi ha un grup públic a Twitter anomenat Lliurex.

Anirem provant.

Salut
In reply to Deleted user

Re: IV Congrés de Software Lliure de la CV

by Deleted user -
Personalment preferix #LLX10 ja que fa refència explícita al congrés lliurex 2010 el hastag #lliurex es com més general...

"Cal tenir en compte que, a banda del hastag hi ha un grup públic a Twitter anomenat Lliurex." No comprenc lo de grup públic a twitter... tots els grups son públics no? quina diferència n'hi ha entre hastag i grup?

De totes maneres he afegit els dos hastags a la portada... em pareixen intessant els dos.

Per altra banda se m'ha complicat molt la setmana del congrés, altre compromís demana la meua atenció sad(((( ja vorem com m'ho faig.

Salut

In reply to Deleted user

Re: IV Congrés de Software Lliure de la CV

by Deleted user -
Hola Samuel.

D'acord, em sembla molt bé, podriem utilitzar el hashtag #LLX10 per seguir el congrés.

Això vol dir que quan fem algun twet cal incloure la parauleta #LLX10. Amb un client de Twitter es fàcil gestionar una llista en la qual soles apareguen els twetts del hashtag #LLX10.

Jo utilitze Twetdeck a GNU/Linux i Mac. Cal instal·lar Adobe Air, si en teniu un client millor digueu què en feu servir.

Per altra banda, no és mala idea tenir aquest canals que has posat oberts, després del congrés es podrien avaluar i deixar els més productius.

El tema del grup, supose que té sentit quan per exemple al Tweetdeck poses una columna amb el teu grup, soles filtra el twetts d'aquest grup. Té sentit quan hi ha molts tweets sobre algun tema.

No fa falta que utilitzem el grup si no voleu, potser no hi ha tanta gent, en qualsevol cas si algú es vol afegir per provar no perdem res. Si no li veiem funcionalitat podem abandonar-lo, cap problema. Això ha servit per aclarir conceptes.

No et preocupes si no pots assistir, no hi ha res precís a la vida. El tema és que seria molt grat que ens veierem i tinguerem un contacte directe. Però les circumstàncies manen.

Salut
In reply to Deleted user

Re: IV Congrés de Software Lliure de la CV

by Deleted user -
Hola a tots i totes!

Encara que jo hi aniré al Congrés, de segur que tractaré de tuitejar tot allò que puga i siga possible. Pense que aquestes oportunitats de difondre tot allò que parlem d'educació és important que es puga fer el seguiment des d'altres punts.

Com ja ha dit Samuel haviem pensat en #llx10 per a twitter. Tractaré de registrar a Twubs.com el hastag i així des de la web es podrà fer tot el seguiment dels tuits que hi arriben amb eixe hastag. Després amb tweetdoc.org es pot anar passant a pdf tot el backchannel.

Esperem que vagi bé... salut!

Per cert, tots el tuiteros que anem al congrés podriem donar senyals de vida per ací per a veure qui som perquè jo no si us segueixo a tots i totes.

Salut!
In reply to Deleted user

Re: IV Congrés de Software Lliure de la CV

by Deleted user -
Hola Alfons,

el que no entenia era el concepte de grup a twitter ara comence a vore la llum... pareix que twubs facilita aixó, fins ara per a mi en twitter eren hastag's que son lliurex i qualsevol posant-lo en el "twet" participa sense unir-se a cap grup i poquet més, de moment el congrés ja m'ha servit per aprendre una cosa nova (segur que molt més)

poquet a poquet ens aclarim smile

vaig a fer campanya a twitter per a anunciar el "grup" (m'aclarix més amb el concepte hastag definitivament xDD)
In reply to Deleted user

Re: IV Congrés de Software Lliure de la CV

by Deleted user -
Us seguiré al twiter.

Els senyors de conselleria no m'han donat el permís perquè "No tinc relació juridica de caracter permanent", estic cubrint una comisió de servei (per a tot l'any i des de fa dos anys) i com que no és una vacant no puc anar.
El director sí m'havia donat permís però conselleria no. Així que no tindré despeses.....

Ja em contareu sad
In reply to Deleted user

Re: IV Congrés de Software Lliure de la CV

by Deleted user -
Enric no te ni idea de que es un hastag, un twet ni per que seveix twitter. Bueno em faig una idea de per a que serveix però no ho acabe d'entendre. De moment no ho utilitzaré, si ens veiem en el Congrés ja em donareu un poc de llum en açò.

Fins aviat, ja s'heu programat els dies?, je je molta informació en poques hores. Segurament acabaré un poc marejat, bé, allí ens veiem.

Enric

P.D. de moment no quede amb vosaltres per dinar perquè no vaig sol, vaig amb 3 persones més. Però si que espere poder xarrar una miqueta amb vosaltres.

Gracies.
In reply to Deleted user

Re: IV Congrés de Software Lliure de la CV

by Deleted user -
Doncs Enric,

Si te passes pel meu taller parlaré sobre twitter i educació, per si tens temps i no se te solapa en ningun altre taller interessant t'anime a vindre i fer-te un compte en twitter!

Salut!
In reply to Deleted user

Re: IV Congrés de Software Lliure de la CV

by Deleted user -
Hola Enric.

Per gestionar compters de Twitter va molt bé tenir un client de Twitter, jo utilitze Twetdeck sobre Adobe Air (plataforma-màquina virtual sobre la que funciona).

El cas és que un hashtag soles és una etiqueta que poses al final del tweet, per exemple:

Quedem a dinar al Congrés #llx10

En posar aquest hashtag al final del tweet pots cercar els tweets que porten aquest hashtag fent un filtre. Tweetdeck et deixa fer una llista amb això mostran-te soles els tweets que tenen aquest hashtag al final.

Salut
In reply to Deleted user

Re: IV Congrés de Software Lliure de la CV

by Deleted user -
Hola companys,

mare meua!! quin lio de paraules (hashtag, twetdeck,twitter, ...) estic desbordat!
Bueno, supose que poc a poc aniré familiaritzant-me.

En veiem demà. Encara que en lo del dinar, com que vaig amb 3 persones més, no crec, però gràcies per contar amb mi.

I a Jaime, gracies per convidar-me a la teua ponència. Però a les 19:30 teniem pensat anar a la de Som escola (recursos para profesores). De totes maneres gràcies.

Fins demà
Per cert: algu sab el cubo azul (on em de fer les inscripcions) on està?

Enric
In reply to Deleted user

Re: IV Congrés de Software Lliure de la CV

by Deleted user -
Xe, on heu estat?
Ma que he mirat i m'he fixat (a la porta, al hall, a cadacun dels esdeveniments) però no he vist a ningu. Estaveu?

Bueno, crec que es un congrés molt profitos per despertar diversos interesos encaminats a la bona i cada vegada més pràctica de les TIC així com a la seua introducció a la vida escolar.

Espere que demà si que ens vejam.

Enric
In reply to Deleted user

Re: IV Congrés de Software Lliure de la CV

by Deleted user -
Hola a tots.

Si no seguiu el twitter amb el tag #llx10 pot ser no us estigueu enterant d'algunes coses que es veuen allà.

Us convide a seguir-lo encara que siga de tant en tant, es força interessant.

He pujat algunes fotos del Congrés:

http://inclusa.blogspot.com/2010/11/iv-congres-de-software-lliure-de-la.html

Daniel també ha publicat algunes interessants:

http://quinboigproposit.wordpress.com/2010/11/13/imatges-del-congres/

Salut