Ara tenim repositori!!

Ara tenim repositori!!

by Deleted user -
Number of replies: 9
Cert que és un repositori molt senzill, però per a petites necessitats com les nostres de moment és més que suficient, la llàstima és que no permita autenticar...

en fi que ací teniu com configurar-lo 

Afegiu al vostre sources.list

sudo gedit /etc/apt/sources.list

aquest repositori

deb http://edutictac.es/repositori/ ./

i en consola:

sudo apt-get update


he afegit també un llistat de programari al repositori, de moment scratch i constructor

salut!!
In reply to Deleted user

Re: Ara tenim repositori!!

by Deleted user -
Hola Samuel,
No se que passa però no funciona. He provat a l'escola i a casa i sempre apareix açò:
S'instal·laran els paquets NOUS següents:
ratolijclic ratolijclic-edutictac
0 actualitzats, 2 nous a instal·lar, 0 a suprimir i 5 no actualitzats.
Es necessita obtenir 2133 MB d'arxius.
Després d'aquesta operació s'empraran 0 B d'espai en disc addicional.
AVÍS: No es poden autenticar els següents paquets!
ratolijclic ratolijclic-edutictac
Voleu instal·lar aquests paquets sense verificar-los [s/N]? s
Bai:1 http://edutictac.es/repositori/ ./ ratolijclic 0.0.2 [2133 MB]
85% [1 ratolijclic 1814 MB/2106 MB 86%]
Bai:2 http://edutictac.es/repositori/ ./ ratolijclic 0.0.2 [2133 MB]
Bai:3 http://edutictac.es/repositori/ ./ ratolijclic-edutictac 0.0.3 [527 kB]
292 MB baixats en 7h 12min 50s (11,2 kB/s)
No s'ha pogut obtenir http://edutictac.es/repositori/./ratolijclic_0.0.2_all.deb La mida no concorda
E: No es poden baixar alguns arxius, proveu a executar apt-get update o intenteu-ho amb --fix-missing.


I no es pot instal·lar.
Alguna idea?
In reply to Deleted user

Re: Ara tenim repositori!!

by Deleted user -
Hola Fransec.

Potser se t'ha tallat la connexió.

Per tal de tornar al mateix estat al gestor de paquets ireiniciar la descàrrega cal executar:

$ sudo apt-get update --fix-missing

i tornar a instal·lar, bé des del synaptic o des de la cònsola:

$ sudo apt-get install ratolijclic

Salut
In reply to Deleted user

Re: Ara tenim repositori!!

by Deleted user -
Hola Alfons
Ja ho he fet però no funciona. Ho vaig intentar tota la setmana al servidor de l'escola i ara a casa però sempre apareix aquest missatge.
Gràcies
In reply to Deleted user

Re: Ara tenim repositori!!

by Deleted user -
També podria ser que el fitxer pujat siga defectuós...

El cas és que ja ho comentava amb Álvaro l'altre dia, 2GB de biblioteca és una burrada, de moment el que he fet és dividir-la en tres paquets per ordre alfabètic als que he anomenat ratolijclic-esp, ratolijclic-val i ratolijclic-inf així en un futur podem inclús instal·lar no més les activitats que ens interessen per blocs. Això significa un treball de separació dels paquets important. De moment crec que serà suficient per a que les descarregues siguen més senzilles.

El fitxer d'actualitzacions es diu ratolijclic-act

Tardarà prou en pujar al server, en casa la conexió no és tan ràpida com en el centre ;D

Gràcies per la paciencia bethatesters ;DDD
In reply to Deleted user

Re: Ara tenim repositori!!

by Deleted user -
Hola @Francesc i @Samuel.

A mí m'ha costat 15 minuts per fer la transferència, però potser al cole siga més lenta.

Dels dos arxius es completa la descàrrega i la reconstrucció de l'arxiu ratolijclic, el trobem a aquest directori:

/var/cache/apt/archives

M'ha extranyat que l'altre arxiu no apareix, es veu que la suma md5 no és correcta, potser és defectuós per això.

En executar de forma manual l'arxiu /var/cache/apt/archivesratolijclic-edutictac_0.0.3_all.deb també ix una errada, us pase la captura. Jo interprete que es refereix al propietari de l'arxiu, però no n'estic segur.

Samuel si estás pujant l'arxiu ho tornarem a provar i anirem afinant fins que funcione bé.

Respecte a la separació dels paquets, podriem organitzar aquesta tasca a l'estiu i sumar esforços entre tots per optimitzar-ho.

Així i tot, està bé que anem fent proves i el deixem estable.

Us passe la captura de pantalla que ix en intentar instal·lar-lo de forma manual.

Salut
In reply to Deleted user

Re: Ara tenim repositori!!

by Deleted user -
Ja he pujat el nou repositori, vos deixe una captura del Synaptic

ratoli

com podeu vorer he ficat un arxiu de configuració ratolijclic-conf l'he fet en gambas, jo no tinc ni idea de programar en gambas però com que he vist que era prou senzill m'he animat, atents no més funciona si ja heu ejecutat jclic al menys una vegada, el que fa és una copia de seguretat del fixer de configuració jclic.cfg en /home/usuari/JClic/jclic.cfg.back i posa en el seu lloc el fitxer de configuració de la nostra biblioteca ratolijclic...

Si voleu probar-lo després d'instal·lar el tindreu al menú Aplicacions -> Altres

bona nit ;DDD 
In reply to Deleted user

funciona!!

by Deleted user -
Acabe d'instal·lar des del servidor i funciona perfectament. Desprès també ha actualitzat sense problemes. Enhorabona! Ja tenim el Jclic actualitzat!
In reply to Deleted user

Re: funciona!!

by Deleted user -
No tant ràpid, ara comprenc un poquet més a la gent que desenvolupa projectes de software, sempre n'hi ha alguna pega.

Una errada que desconeixia fa que quan instal·lem al versió 0.0.1 malgrat que estiga instal·lada torna a instal·lar-se amb cada actualització completa... no és molt greu, però ja que l'hem trobada l'hem corregit, per a demà tindrem al server versió 0.0.2 

Disculpeu les molèsties i moltes gràcies per les paraules de recolçament.

Bon dia :DDD