Per fi!! JClic estable als repositoris

Per fi!! JClic estable als repositoris

by Deleted user -
Number of replies: 5
Ja tenim la recopilació d'activitats corregida i estable al repositori, 

Moltes gràcies a les aportacions de Manuel Martínez a la correcció d'errades a Álvaro Baixauli que ha mantingut el projecte viu durant molt de temps (i continua ;), als beta testers Alfons i Francs Juan i com no a mi mateixa xDD que me ficat en aquest embolat per a trobar la manera de fer més fàcil tindre actualitzada la biblioteca en LliureX...


1

A partir d'ara farà falta més feina per a continuar millorant aquesta eina tant important, de moment, en educació infantil i primària així que vos demanem participació activa al subfòrum corresponent ;D

Salut!!
In reply to Deleted user

Re: Per fi!! JClic estable als repositoris

by Deleted user -
Enhorabona a tots.

Provaré a instal·lar-lo en l'equip del PT i us conte con funciona.

Salut.
In reply to Deleted user

Re: Per fi!! JClic estable als repositoris

by Deleted user -
Molt bona notícia.

Crec que és un pas endavant molt important.

Cada dia descarregue tota la biblioteca d'activitats, però no em dona massa temps a probar-la...

En aquet moment el servidor de l'aula d'informàtica ja tindrà la biblioteca de JClic actualitzada, veurem com va.

Al fil d'això vaig estar provant alguns dels paquets, vaig veure que fallaven. Potser hi ha encara algunes errades (o potser no), el que vinc a dir és que amb un projecte tan gran com aquest caldria anar provant les coses que no queden del tot enllestides.

Hauriem d'anar pensant amb un canal per a informar de les errades. Per altra banda, he estat pensant que sí seria bona idea utilitzar un control de versions distribuit per tal d'arreglar aquestes errades entre tots.

Però, aquesta metodologia no és gens fàcil, cal plantejar bé la feina i aprendre a utilitzar aquest tipus de programes.

No sé com anireu de feina, però jo estic fins a dalt. És per això que he pensat en aprofondir amb aquestes metotologies a l'estiu, ja que cal revisar documentació i fer diverses proves. Ara mateix tot està tan apretat que no ho veig viable...

És per això que propose que anem valorant idees per tal de anar concretant com organitzar-nos de forma efectiva a larg termini, i de pas augmentar el nostre nivell de capacitació en TIC.

Res més, enhora bona a tots per aquest pas endavant.

Salut
In reply to Deleted user

Re: Per fi!! JClic estable als repositoris

by Deleted user -
Doncs sí, ha sigut tot un aprenentatge però personalment necessite unes vacances fins el pròxim projecte, entre  Cho Oyu i el JClic ha sigut un bon tute, no puc seguir a aquest ritme malgrat que al cap encara en tinc uns quants els deixarem per a l'estiu, ara n'hi ha que rematar el curs ;D

Dels controls de versions que he tingut el gust de conèixer el que més m'agradat ja sabeu que ha sigut launchpad, sembla que els ser humans podem entendre-lo xDD Bazaar també és prou senzill, Alfons no tindràs per ahí apunts de com trebajar en equip en aquestes ferramentes? 

Bon dia tinguem tots ;DD
In reply to Deleted user

Re: Per fi!! JClic estable als repositoris

by Deleted user -
r

No podia resistir-me a enviar el missatge que apareix quan piquem en Aplicacions -> Altres -> ratolijclic Aquesta eïna que servix per a configurar automàticament la biblioteca... és el meu "hola mon" a la programació xDD
In reply to Deleted user

Re: Per fi!! JClic estable als repositoris

by Deleted user -
Descarregant jclic ratolí en PC de PT.

Ganes de veure com funciona.

Tot correcte. smile