HP Pavilion Sleekbook 15 wifi en lliurex

HP Pavilion Sleekbook 15 wifi en lliurex

by Deleted user -
Number of replies: 9

Hola,

Desprès de bregar amb el famós UEFI vaig aconseguir instal·lar lliurex al meu ordinador : HP Pavilion Sleekbook 15. L'unic problema és que per a connectar ainternet amb wifi he de posar un adaptador usb compatibe amb lliurex ja que el que portal'ordinador que es un Atheros QCA9565 802.11 b/g/n no funciona. Amb ubuntu 13.04 funciona perfectament. He buscat per internet però no m'ha funcionat el que he trobat. Algú sap alguna solució per a no haver de posar cada vegada l'usb wifi? Al fil corresponent he explicat com he pogut passar el tema del uefi. Salutacions

In reply to Deleted user

Re: HP Pavilion Sleekbook 15 wifi en lliurex

by Deleted user -

Hola:

Prova a descarregar-te el driver de la pàgina:

http://wireless.kernel.org/en/users/Drivers/Atheros

Jo vaig tenir un problema semblant i ho vaig resoldre des d'aquest enllaç.

Salutacions.

 

També:

http://www.ubuntu-es.org/node/178153#.UjoLVrwS2Rs

sudo su apt-get update apt-get install linux-headers-generic build-essential wget http://www.orbit-lab.org/kernel/compat-wireless-3-stable/v3.6/compat-wireless-3.6.6-1-snpc.tar.bz2 tar xvf compat* cd compat-wireless-3.6.6-1-snpc ./scripts/driver-select ath9k make make install modprobe ath9k reboot

In reply to Deleted user

Re: HP Pavilion Sleekbook 15 wifi en lliurex

by Deleted user -

Llàstima però no funciona en lliurex. Es veu que no té la mateixa versió del linux-kernel i no trobe pedaços per a la seua versió. Continue buscant per internet però no trobe res que funcione. Quan arribe al make comencen els misatges d'error. Li tinc pànic jo al make, make install  etc...

In reply to Deleted user

Re: HP Pavilion Sleekbook 15 wifi en lliurex

by Deleted user -

Hola Francesc.

A mi em va passar que vaig haver d'intal·lar un pedàs al kernel per tal que funcionara. Va estar quan no hi havien solucions per Atheros fàcils.

Aquest comandament et generarà un llistat de hardware del teu ordinador. Si el comparteixes et podem ajudar.

sudo lshw > hardware.txt

Salut

In reply to Deleted user

Re: HP Pavilion Sleekbook 15 wifi en lliurex

by Deleted user -

Gr+acies Alfons ací va l'arxiu

(Editat per Alfons Rovira - Missatge original enviat el Friday, 20 September 2013, 16:02)

HE SUPRIMIT L'ARXIU ADJUNT per raons de privacitat.

In reply to Deleted user

Re: HP Pavilion Sleekbook 15 wifi en lliurex

by Deleted user -

OK.

Quatre, sis, huit... ulls veuen més que dos.

A veure fins a on es pot arribar.

Salut

In reply to Deleted user

Re: HP Pavilion Sleekbook 15 wifi en lliurex

by Deleted user -

Hola altra vegada Francesc.

Té gràcia perquè amb l'arxiu que publiques hi ha de tot menys el chipset de la wifi. Es veu la targeta de cable i la wifi per USB.

Sembla que es necessita altre comandament.

Tot i això vaig a suprimir l'arxiu que has enviat perquè eixen les MAC de les targetes. Aquests nombres són únics i et podrien identificar. No vaig caure en aquest detall.

Ens quedem en que tens un:

description:    Ralink RT2800 PCI & PCMCIA Wireless LAN driver.

Sembla que hi ha un bug [1] documentat al Launchpad sobre aquest component. Crec que et toca esperar.

Jo em subscriuria a aquest bug per fer el seguiment. Per fer-ho cal que et registres al Launchpad d'Ubuntu si no és que ja estàs enregistrat i et suscrigues a aquest bug per tenir notícies d'ell quan el fixen.

El bug té una prioritat baixa i està assignat a Jesse Sung.

No sé jo si uns pastisets farien que es donara més presa en arreglar el bug.

No et desesperes, solen arreglar les coses. L'any passat vaig informar d'un bug i el desenvolupador em va respondre personalment donant-me explicacions, vaig quedar sorprés.

Al 2005, amb la segona versió d'Ubuntu no tenia wifi al meu portàtil, reconeixia una resolució de 800x600 en una portàtil panoràmic, era horrible. A poc a poc varen anar solucinant les coses.

Salutacions

--------------

[1] https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/linux/+bug/1171804

In reply to Deleted user

Re: HP Pavilion Sleekbook 15 wifi en lliurex

by Deleted user -

Bon dia Alfons,

Gràcies per tot. Volia comentar-te que l'adaptador sique se quin és. Vaig fer lspci i apareix com a 

Atheros Communications Inc. AR9565 Wireless Network Adapter (rev 01)

 De fet he intentat baixar el pedaç per al kernel que porta lliurex però sembla que no és la mateixa versió que porta ubuntu 12.04 i no trobe el pedaç.

Gràcies de nou

In reply to Deleted user

Re: HP Pavilion Sleekbook 15 wifi en lliurex

by Deleted user -

Ok.

Ho intentaré mirar per tal d'acompanyar-te en el procés.

No sé si ho arribarem enlloc, però ho intentarem.

M'apunte el model a veure si trobe alguna cosa.

Salutacions