Lliurex 12.06 (Nemo), PDI Smartboard i Clients lleugers

Lliurex 12.06 (Nemo), PDI Smartboard i Clients lleugers

by Deleted user -
Number of replies: 3

Hola,

des de fa un temps que estem tenint problemes amb la PDI Smartboard i els clients lleugers. El problema és el següent:

El servidor té Lliurex 12.06 (Nemo) instal·lat. 

Quan arranquen els clients lleugers "agarren" el software de la PDI i algún client es converteix en el usuari de la PDI, és a dir, algun client té el control de la PDI. De fet quan punxem en algún lloc de la pissarra li estem pulsant al alumne.

Algú té alguna idea de per què pot passar?

Gràcies.

In reply to Deleted user

Re: Lliurex 12.06 (Nemo), PDI Smartboard i Clients lleugers

by Deleted user -

A l'aula d'informàtica jo desinstal·laria el software de la PDI o s'instal·laria en un client, però mai al servidor.

Un una ocasió vaig instal·lar-la al server de la biblioteca i vaig acabar posant un ordinador independent per a aquest servei. A partir d'ahí va anar tot bé.

Altre problema que he detectat és que no funciona la PDI sobre usuaris que no són administradors, caldria orientar millor aquest aspecte.

In reply to Deleted user

Re: Lliurex 12.06 (Nemo), PDI Smartboard i Clients lleugers

by Deleted user -

Posar un ordinador per a la PDI és una opció que estem valorant. A l'altra aula d'informàtica ho tenim així. 

La qüestió, és que a principi de curs anava bé i de cop va fallar.

De totes formes gràcies pel consell i la resposta Alfons.

In reply to Deleted user

Re: Lliurex 12.06 (Nemo), PDI Smartboard i Clients lleugers

by Deleted user -

Ha vingut el tècnic del SAI i el primer que va fer és instalar el nou driver "MrPDI" que està desenvolupant la Conselleria, però el problema no desapareix. 

La única solució "momentània" és que el servidor inicie la sesió l'ultim per a que agarre el control de la PDI. 

De moment és el que hi ha. 

Salutacions