LliureX Pandora RemiX

LliureX Pandora RemiX

by Deleted user -
Number of replies: 14

Bon dia companys, com que el llançament de LliureX Pandora és imminent i ja tenim beta vaig pensar que podria aprofitar una eïna que vaig desenvolupar fa temps per a realitzar les tasques postinstal·lació automàticament. Així que m'he configurat el programeta per a que instal·le el programari que utilitze al centre habitualment. També per a que configure la biblioteca JClic i ara que ho pense també la pàgina d'inici de firefox i altres coses que se me puguen ocurrir ;D

Si voleu aprofitar-ho

sudo add-apt-repository ppa:edutictac/remix

sudo apt-get update

sudo apt-get install pandoraremix

Al finalitzar el procés el tindreu en Aplicacions ->Eines de sistema ->PandoraRemix

El que instal·la automàticament és el següent

open-sankore
ktuberling
geany
salt
kompozer
smart-notebook
nautilus-dropbox
chromium-browser
openclipart
ttf-dustin
ttf-georgewilliams
ttf-sjfonts
ttf-adf-accanthis
ttf-adf-baskervald
ttf-adf-berenis
ttf-adf-gillius
ttf-adf-ikarius
ttf-adf-irianis
ttf-adf-libris
ttf-adf-mekanus
ttf-adf-oldania
ttf-adf-romande
ttf-adf-switzera
ttf-adf-tribun
ttf-adf-universalis
ttf-adf-verana
ttf-aenigma
ttf-okolaks
ttf-goudybookletter
ttf-isabella
ttf-beteckna
ttf-fifthhorseman-dkg-handwriting
ttf-breip
ttf-ecolier-court
ttf-ecolier-lignes-court
ttf-larabie-deco
ttf-larabie-straight
ttf-larabie-uncommon
ttf-essays1743
ttf-droid

També es poden instal·lar per "seccions"... s'admitixen suggerències

Captura%20de%202013-06-18%20070612.png

In reply to Deleted user

Re: LliureX Pandora RemiX

by Deleted user -

Perfecte,

Potser et demane un Pandora Remix Tecnologia smile

Aquest estiu li pegaré una ullada a Pandora.

Gràcies.

Offtopic: Unison va fantàstic per a sincronitzar les memòries USB amb els PC. Treballe sobre diverses memòries USB i tinc còpies de tot als PCs on treballe.

In reply to Deleted user

Re: LliureX Pandora RemiX

by Deleted user -

 Pandora Remix Tecnologia sona molt bé, necessite llistat de programari a instal·lar amb un clic ;D

In reply to Deleted user

Re: LliureX Pandora RemiX

by Deleted user -

Espera que prove que porta pandora als seus repositoris. Vaig demanar unes quantes aplicacions útils per a Tecno.

In reply to Deleted user

Re: LliureX Pandora RemiX

by Deleted user -

Oh, moltes gràcies per la contribució.

En tenir temps disponible li pegaré una vista.


Offtopic: Vigila amb Unison que sincrotintza en els dos sentits a diferència de Sync. Si no estàs a la guait pots clavar la pota. Tot i això tant Unison com Sync són fantàstics.

In reply to Deleted user

Re: LliureX Pandora RemiX

by Deleted user -

Demaneu que així ens enriquim tots... jo preferix dropbox per a sincronitzar treball, als repositoris actuals de lliurex pandora no està ni unison ni sync si Ángel els afegix els tindrem al Remix ;D

He afegit configuració fàcil per a targetes nvidia que són les que nosaltres tenim al centre...

Salut!!

In reply to Deleted user

Re: LliureX Pandora RemiX

by Deleted user -

Offtopic: Encara no he aconseguit que em copie cap fitxer modificat del disc dur a la memòria USB. Qüestió de permisos, supose. Tampoc he provat de solucionar-lo, m'he acostumat a treballar sobre la memòria USB.

In reply to Deleted user

Re: LliureX Pandora RemiX

by Deleted user -

Ja què hi ha nova versió, estava pensant de fer RAID al server. Algú ho ha provat? val la pena?

sleepy

In reply to Deleted user

Re: LliureX Pandora RemiX

by Deleted user -

Hola Josep.

A nosaltres ens ho va proposar el tècnic del SAI.

Tenim un RAID 0 al server de l'aula d'informàtica.

http://ca.wikipedia.org/wiki/RAID

Avantatges:

  • Millora el rendiment d'accés a les dades.
  • Tens 1 Gb d'espai repartit en dos discos de 500 Gb, sols es veu un disc.

Desavantatges:

  • No tenim partició per a Backup en el server.
  • Si peta un dels dos discos, adéu siau a tot.

Des del meu punt de vista no en sóc partidari ja que la partició par Backup és per a mí vital. Tot i que es pot derivar a un client específic. Sóc més partidari de ralitzar un RAID 1 i millorar la disponibilitat en temps real.

Recorda que si finalment et fas l'ànim has de tocar la BIOS per tal de dir-li a la placa base que ho vas a fer.

Sort

In reply to Deleted user

Re: LliureX Pandora RemiX

by Deleted user -

Hola companys, vos informe de les novetats... primer, he compilat una versió de Pandora RemiX per a les versions actuals de lliurex, per si voleu anar provant...

A més he descobert com canviar l'idioma per defecte en lliurex, és de les poques coses que no m'agraden de lliurex (la seua política d'idiomes) així que en pròximes versions de Pandora RemiX implementaré una utilitat per a que en comptes d'utilitzar com a idioma qcv_ES.UTF-8 UTF-8 utilitze ca_ES.UTF-8@valencia UTF-8

Què vos sembla?

In reply to Deleted user

Re: LliureX Pandora RemiX

by Deleted user -

Ho has provat? Crec que les aplicacions que no estiguen en ca eixiran en anglés. Potser?


Moltes gràcies per la feina que fas... fes una foto per al Concurs de fons de pantalles!!!

In reply to Deleted user

Re: LliureX Pandora RemiX

by Deleted user -

No ho he provat però en principi no ni ha problema ja que tu configures els idiomes per prioritat, primer ca_ES.UTF-8@valencia i després el de lliurex, seguidament podem posar castellà i per a finalitzar anglés. Si una aplicació no està ni en valencià ni en castellà llavors apareixerà en anglés.

No me dona per al concurs de fons de pantalles, totes les fotos que tinc son amb els meus nanos xDDDD