Impressora HP Deskjet 1050

Impressora HP Deskjet 1050

by Deleted user -
Number of replies: 4
Després d'instal·lar LliureX 11.09 en un equip la impressora que estava connectada, HP Deskjet 1050, apareix instal·lada. Però no s'imprimeix res. A més, a la cua de tasques no hi ha cap document pendent d'imprimir.

D'altra banda, LliureX no troba cap escànner, i aquesta impressora multifunció en té un.

Necessite solucionar aquest problema per anar canviant els ordinadors dels departaments a LliureX.

Alguna ajuda per a solucionar el problema?

Salutacions.
In reply to Deleted user

Re: Impressora HP Deskjet 1050

by Deleted user -
Hola:

Las Deskjet les he fetes treballar amb hplip instal·lat mitjançant el gestor de paquets (inclòs hplip-gui, clar); desprès tens al menú un procés d'instal·lació.

També pots veure la pàgina oficial i seguir els passos:


A una pàgina resolen el problema que comentes canviant un valor a un arxiu (tingues molta cura amb això):

"Hi,

For the time being as a work around, please do the following steps;

Open /usr/share/hplip/data/models/models.dat file as root. Go to section [deskjet_1050_j410_series] and set "io-mfp-mode=1" and "scan-type=7" and save the file.

Now your scan should work."


També afegir que n'hi ha un bug a hplip respecte a les últimes versions d'Ubuntu; hauran de resoldre ràpidament el problema.

Profit.
In reply to Deleted user

Re: Impressora HP Deskjet 1050

by Deleted user -
Hola Manuel,

Gràcies per la ràpida contestació.

La impressora la instal·la el sistema de manera automàtica, encara que no imprimeix.

impressora hp

Provaré a instal·lar hplip-gui a veure si funciona.
In reply to Deleted user

Re: Impressora HP Deskjet 1050

by Deleted user -
No hi ha res com fer una incidència al SAI.

Va venir el tècnic, va provar un altre controlador superior i problema solucionat.

El controlador que ha funcionat és: hp deskjet 1120 hpjis, 3.10.2.

Jo havia provat un altre controlador però només vaig aconseguir que isquera el full de la màquina, però sense res imprés.
In reply to Deleted user

Re: Impressora HP Deskjet 1050

by Deleted user -
Hola Daniel.

Gràcies per comentar el problema.

M'havia trobat amb problemes similars, però sempre els havia resolt posant el controlador més baix, ara que dius que un controlador més alt (versió) funciona ho tindré en compte quan em passe.

Salut