Barra de Tasques: desapareixen els botons de les finestres obertes

Barra de Tasques: desapareixen els botons de les finestres obertes

by Deleted user -
Number of replies: 3
Hola de nou,

tinc un "Poltergeist" amb dos usuaris: a la barra de tasques no ixen els botons corresponents a les finestres obertes i quan minimitzen les finestres desapareixen. Amb Alt+Tab veig totes les finestres obertes però no a la barra de tasques.
He restaurat la configuració de l'usuari, he revisat els panells oberts i no he aconseguit solucionar-ho. 
¿Alguna suggerència?

Gracies de nou
In reply to Deleted user

Re: Barra de Tasques: desapareixen els botons de les finestres obertes

by Deleted user -
Hola Cloti.

Te comente la solució que aplique jo encara que pot ser que hi haja altra que siga més eficient.

Vaig a la barra de tasques i faig clic en el botó dret del ratolí i fique l'opció Afig al quadre.

Apareix una finestreta i elegisc l'opció Llista de finestres i faig clic en el botó Afig i m'apareixen les finestres en la barra de tasques.

Espere que te servisca.

Anabel
In reply to Deleted user

Re: Barra de Tasques: desapareixen els botons de les finestres obertes

by Deleted user -
Hola Cloti.

Molt bona estratègia la d'utilitzar Alt + Tab. Potser no tenies altra opció de passar de finestra en finestra.

El que ha passat és que no tens l'intercanviador de finestres a la barra de tasques. De vegades passa que no es carrega en la primera sessió.

La solució és:

1. Posat damunt la barra de tasques.

2. Clica el botó dret del ratolí.

3. Afegeig l'applet: intercanviador de finestres.

4. Ajusta'l o expandis-lo.

5. Molt important: bloqueja'l amb les opcions del botó dret del ratolí posant-te damunt d'ell.

T'envie una captura de pantalla per orientar-te una miqueta més.

Salut
Attachment Captura-1.png
In reply to Deleted user

Re: Barra de Tasques: desapareixen els botons de les finestres obertes

by Deleted user -
Sol·lucionat!!!

Mira que vaig repassar tots els complements, però no ho vaig trobar.

GRÀCIES DE NOU!!