Error amb el CSSH: "Remote host identification has changed"

Error amb el CSSH: "Remote host identification has changed"

by Deleted user -
Number of replies: 3
Hola a tots i a totes,
tinc un problema a l'hora d'entrar als clients amb el CSSH des del servidor des que vaig actualitzar l'aula fa una setmana. M'autentique amb l'usuari administrador dels clients (admin local: lliurex) i m'ix el següent error (Us el passe en una captura) i automàticament tanca totes les finestres.

He configurat en un client la connexió des del panell de control, però no ha tingut efecte. L'usuari és correcte perquè he entrat des d'un client i funciona.

¿sabeu per on puc tirar?

Moltes gràcies!!!

PD: ¿Soc la única que li passa?


Attachment BabyGnu.png
In reply to Deleted user

Re: Error amb el CSSH: "Remote host identification has changed"

by Deleted user -
Hola Cloti ...

Be .. crec que això és perque com el ssh ( o cssh per a clusters) associa una clau per a fer la encriptació a cada màquina (crec q ho fa per ips i macs ) i potser que el dhcp t'haja donat una ip diferent des de la ultima vegada que vas utilitzar el ssh, doncs el ssh es fa un lio i veu que la ip d'una màquina ha canviat i pensa que s'està intentant fer algo "maliciós" smile

La solució passa per entrar en el server d'aula amb l'usuari des del que utilitzes el cssh i entrar crec que en $HOME/.ssh/known_hosts i eliminar totes les linies ...
Així ja no tindrà en cache les associacions i a còrrer!

Un saludet!
Antonio.
In reply to Deleted user

Re: Error amb el CSSH: "Remote host identification has changed"

by Deleted user -
Efectivament, n'estic totalment d'acord.

El cas és que això m'ha passat quan he canviat l'ip d'algun ordinador.

Per arreglar-ho es fa exactament com diu Antonio.

Potser siga degut a que no tens els ordinadors registrats, ja que en registrar-los sempre s'assignarà una IP a una MAC i et desapareixerà el problema.

Salut
In reply to Deleted user

Re: Error amb el CSSH: "Remote host identification has changed"

by Deleted user -
Solucionat!!

He borrat les línies de fitxer known_hosts i ja marxa. 

Els clients  estaven registrats en el servidor, però vam reinstal·lar l'aula sense reinstal·lar el server i no els vam tornar a registrar. En el lliurex Lab per exemple, eixien amb el nom que corresponia, però al ssh pareix que alguna cosa no coincidia.

GRÀCIES!!