Modificar el menú del Gnome per a tots els usuaris

Modificar el menú del Gnome per a tots els usuaris

by Deleted user -
Number of replies: 7
Hola, al meu centre tenim una PDI que funciona amb Lliurex i UBUNTU 10.04. Els professors d'anglés tenen un DVD de l'editoial Oxford amb un programa per a la PDI que té un instal·lador per a linux.
L'he instal·lat i funciona, però s'instal·la en la carpeta /home/Administrador i s'ha de llançar des d'allí.
He canviat els permisos de la carpeta per a que tothom puga llegir i escriure i he creat una llançadora al submenú de GNOME "Aplicacións>Educació>Oxford" però quan entre amb un altre usuari , el submenú ja no està.
Com puc fer per a que els canvis que faça en el menú principal de GNOME m'apareguen en tots els usuaris?
Gràcies per endavant.
In reply to Deleted user

Re: Modificar el menú del Gnome per a tots els usuaris

by Deleted user -
Hola Tàfol.

Altra manera de fer-ho: crea un enllaç simbòlic a aquesta carpeta des de la carpeta /net/share

Així:

ln -s /home/Administrador/xxxx /net/share/xxx

Si tens instal·lat als clients Lliurex soles han d'anar a la parpeta Compartits i executar la icona que has creat.

Salut
In reply to Deleted user

Re: Modificar el menú del Gnome per a tots els usuaris

by Deleted user -
N'hi ha altra possibilitat, quan un usuari entra per primera vegada al sistema gnome crea els menús genèrics que estan en el directori /etc/skel si copies .gconf (tal volta algun directori més, no recorde a on es guarden els menús, ves provant) de l'usuari administrador  a skel quan un usuari entre per primera vegada crearà el menú que has copiat de l'admistrador... i si ja ha entrat per primera vegada esborres la carpeta i al tornar a entrar gnome copiara la que n'hi haja al directori skel... te pegue uns apunts a on està tot molt claret ;D


COPY WORTHY CONFIG FOLDERS TO SYSTEM WIDE FOLDERS

  • Don't copy .xchat/ as it saves your username in the config.

  • Don't copy .wine/ as it is very problematic, try using the global wine folder, which is (??).

  • Clear all Firefox cache and GNOME Recent Documents cache right before doing this.

  • Clearly, you must be a superuser to do this, so don't forget about sudo.  Now might be a good time to use sudo's -s switch so you don't need to type sudo before all these commands:

sudo -s
cp -Rf .config/ .fontconfig/ .gconf/ .gconfd/ .gnome2/ .mozilla/ .nautilus/ /etc/skel/
cp -Rf .config/ .fontconfig/ .gconf/ .gconfd/ .gnome2/ .mozilla/ .nautilus/ /root/
cd /etc/skel
chown -R root:root .config/ .fontconfig/ .gconf/ .gconfd/ .gnome2/ .mozilla/ .nautilus/
cd /root
chown -R root:root .config/ .fontconfig/ .gconf/ .gconfd/ .gnome2/ .mozilla/ .nautilus/


http://crunchbanglinux.org/forums/topic/2859/remastersys-guide-create-your-own-ubuntubased-distro

In reply to Deleted user

Re: Modificar el menú del Gnome per a tots els usuaris

by Deleted user -
Moltes gràcies Samuel i Alfons. M'ha agradat la solució que proposa Samuel, ja que l'ordinador és un Desktop en el qual els usuaris es validen a un servidor central i es van creant les carpetes de configuració de cada usuari conforme
van entrant per primera vegada. Ara estic a casa. La setmana que ve ho provaré i us explique com ha anat.

In reply to Deleted user

Re: Modificar el menú del Gnome per a tots els usuaris

by Deleted user -
Com a anat? has tingut que formatejar? xDD
In reply to Deleted user

Re: Modificar el menú del Gnome per a tots els usuaris

by Deleted user -
Tinc la tasca pendent un poc aparcada. Ja us avisaré quan ho intente.
In reply to Deleted user

Re: Modificar el menú del Gnome per a tots els usuaris

by Deleted user -

Hola, per fi, he tingut temps i ganes de seguir amb açò d'intentar afegir una aplicació instalada en un usuari per a que aparega al menú "aplicacions" de tots els usuaris.. He estat provant això de copiar totes les carpetes de configuració (.gconf, etc) a la carpeta /etc/skel però no ha funcionat. Segur que he hagut de fer alguna cosa malament. Ho deixe per impossible. el temps que estic dedicant no compensa per el benefici final. Enviaré una incidència al SAI i si m'ho fan, perfecte.

De tota manera, moltíssimes gràcies per les respostes. El servei que es presta (entre tots) en aquesta comunitat no es pot pagar amb diners. Salutacions