Per fí...Hola !

Per fí...Hola !

by Deleted user -
Number of replies: 6

Hola companys de la fabulosa "Edutictac", fa temps que us segueix "en silencio" i ara que tinc l'autèntica XAPA m'atrevisc a presentar-me. Sóc Paqui Sanchis Boronat, mestra de música del Voramar d'Alacant, m'agrada fer videos (hola Daniel) i al·lucine amb les TIC, "rendida" admiradora de Samuel i de vosaltres també, encara que a vegades no sé de qué parleu, però quan ho sé, més o menys, m'encanta...salutacions a tots.

Attachment Paqui.png
In reply to Deleted user

Re: Per fí...Hola !

by Deleted user -
In reply to Deleted user

Re: Per fí...Hola !

by Deleted user -

Hola Paqui.

Benvinguda a aquesta comunitat en la qual ens ajudem i anem fent.

Ja et tirava a faltar després de les coses que he vist que fas a la comunitat de músics. M'encanten els teus videos.

Està molt bé que ens trobem ací. Aquest és un lloc per compartir, per ajudar-nos per introduir-nos millor al món de les TIC en educació i per fer-nos amics, perquè no dir-ho.

Aquest sempre ha estat un lloc obert on no fa falta que sàpigues res per entrar-hi, on soles cal tenir una mica de voluntat per compartir allò que necessitaries contar a algú que potser al nostre entorn més proper no acaben d'entendre.

Està molt bé que tots ens presemtem i anem coneguent-nos, qui vullga que participe activament, qui vullga que no diga res però tenir un lloc per trobar-nos potser és una experiència que cal no deixar passar.

A Novadors et vaig desvirtualitzar... aixina com a altres persones que fa anys que segueisc a la xarxa. Tot i no poder parlar amb tots, va estar molt positiu tenir l'oportunitat de trobar-nos. Una experiència molt grata.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Per fí...Hola !

by Deleted user -

Moltes gràcies Alfons, jo també et seguisc per aquests foros i agraisc les teues paraules. M'haguera agradat veure-vos a Alcoi però des d'ara us seguiré per ací més sovint. Salutacions

In reply to Deleted user

Re: Per fí...Hola !

by Deleted user -

"Rendida admiradora de Samuel" aleeeeeee que em traus els colors xDDD

Benvinguda Paqui, és un honor tindre't per ací, cosidera't membre de la Comunitat des de ja. Així per fi podrem guanyar els concursos de samarretes de Novadors xDDDD. Tradicionalment sembla que tot el que te que veure amb informàtica és cosa d'homes, però en els centres educatius el que més n'hi ha tradicionalment son dones... així que tindrem que crear ponts per tal d'unir un mon amb l'altre, les dones teniu molt que aportar ;D en tots els sentits xDDD

Ens encanta ajudar així que pots començar a preguntar tot el que dius que no comprens quan parlem ;D

Gràcies, gràcies, gràcies!!

In reply to Deleted user

Re: Per fí...Hola !

by Deleted user -

Hola Paqui.

Benvinguda a aquest espai.

Tinc molta curiositat per veure algun vídeo dels que fas.

Sobre els temes de conversa d'aquesta comunitat no et deixes asustar. Fa uns dies van començar a parlar de RADIUS. I m'ha passat el mateix que comentes, no tinc ni idea. No podem saber de tot.

Salutacions.

In reply to Deleted user

Re: Per fí...Hola !

by Deleted user -

Hola Paqui,

què fort!! Estaves a novadors12 i no et coneixia sad 

Vaig vore que et van donar un premi per un video que estava mooooolt xulo (encar que no hagueres fet tú el stop-motion) wink)

Bé, és un plaer que estigues per ací a on tots no sabem de tot i per això estem ací, per a aprendre un poquet més (poquet a poquet).

Besadetes.

Dani.