Ups, no m'havia presentat ;-)

Ups, no m'havia presentat ;-)

by Deleted user -
Number of replies: 3

Hola amics/gues,

em vaig a presentar, perquè se m'havia oblidat. 

Sóc Daniel Pastor Peidro, professor de l'especialitat d'Informàtica en Secundària. 

Actualment estic a Alcoi en l'IES Andreu Sempere, impartint els cursos: 2n, 3r, 4t, PDC i PQPI. També sóc Coordinador TIC del centre (no sé fins quan). Però clar, tot aixó canvia d'any a any. 

Vaig trobar esta comunitat, no recorde molt bé com ni quan, però segur que va ser per culpa de Samuel, Daniel o Alfons i segurament en alguna conversa de Twitter. 

Estic molt content de intentar aportar i compartir el que jo sàpiga i preguntar el que no.

Gràcies a tots els membres.

In reply to Deleted user

Re: Ups, no m'havia presentat ;-)

by Deleted user -

Hola Daniel.

Crec que és important que ens coneguem i que fem pinya. Potser anem fent en paral·lel coses semblants. Costa menys avançar quan agafes el fruit valiós de les hores que algú ha dedicat a millorar alguna cosa.

M'ha agradat molt la web del centre per la netedat del disseny. Drupal no és ningun passeig en barca, però suposa una aposta forta per la eficiència del contingut.

Salutacions

In reply to Deleted user

Re: Ups, no m'havia presentat ;-)

by Deleted user -

Hola Daniel,

Qualsevol moment és bo per a presentar-se.

Menys mal que Alfons ha comentat la web del teu centre, perquè no havia picat a l'enllaç. Té molt bona pinta. Me la guarde en favorits per a ensenyar-la en el Claustre.

"Estic molt content de intentar aportar i compartir el que jo sàpiga" -> M'alegre molt que t'agrade compartir, segur que la teua experiència amb la xarxa social Edmodo que estàs utilitzant l'aprofita algun company.

Salut.

In reply to Deleted user

Re: Ups, no m'havia presentat ;-)

by Deleted user -

Gràcies pels ànims i pel recolzament. 

Que conste en acta que la web del l'institut no la he fet jo. Quan vaig arribar (fa dos anys) ja la havien fet amb drupal (m'agrada prou com diu Alfons per la seua "claredat" de codi). 

En quant a Edmodo, estic intentant aprofitar tot el seu potencial, i intentarem explicar-ho lo millor possible.

Gràcies.