Presentación

Presentación

by Deleted user -
Number of replies: 2
Hola a tod@s,


me llamo Sergio Balaguer y llevo tres años de docencia en el IES Orriols de Valencia como PT de SAI. Llevo dos años usando Ubuntu en los ordenadores de clase y configurando mi propio servidor también con Ubuntu. Este año estoy usando Lliurex y he comprobado que esta todo hecho y funciona bastante bien sonrisa.

Ahora me falta dejarlo un poco más a mi gusto y espero aprender más cosas aquí con todos vosotr@s.
Un saludo.
In reply to Deleted user

Re: Presentación

by Deleted user -
Benvingut Sergio.

Som veuràs una comunitat diversa que intenta ajudar a donar resposta als problemes que van sorgint.

El tema que plantejaves és molt interessant. Squid + TCOS ens dona un control molt avançat de l'aula.

Caldria posar aquesta informació que aportes als wikimanuals.

L'experiència que contes no és diferent a la que hem tingut la majoria de nosaltres Debian > Ubuntu > Lliurex.

Lliurex ens facilita molt la feina a l'aula. Les últimes versions estan molt millorades, ens estalvia molt de temps i, finalmente, no és un producte diferente de Debian/Ubuntu, amb la qual cosa manté tota la potència d'aquests entorns.

Si a tot això li sumem l'excel·lent comunicació que s'està donant a Lliurex amb la gent que la utilitzem fa que Lliurex siga una opció molt recomanable a l'aula.

Tot i això, encara, i estem al 2011 et trobes formatats els ordinadors amb diverses versions de Windows il·legal a alguna partició, cosa incomprensible, però real.

Amb la situació actual les comunitats com aquesta fan de nexe d'unió de tot allò que manca al nostre entorn. Al llarg del temps que portem hem pogut comprobar que el coneixement compartit té molta potència, ens soluciona dificultats concretes, però sobretot fa que ens motivem i que compartim una experiència de llibertat.

Salutacions
In reply to Deleted user

Re: Presentación

by Deleted user -
Bienvenido compañero, estás en tu casa, entre todos vamos aprendiendo lo que necesitamos...