Hola a tothom

Hola a tothom

by Deleted user -
Number of replies: 3
Hola sóc Joan Benlliure.

Per fi, he pogut seure per fullejar aquest espai que el meu amic Alfons em va recomanar de forma entusiasta els dies que passarem al Congrés de Software Lliure de València.

Allí vaig conèixer alguns membres més que em feren sentir... com dir-ho... "bon rotllo"; per aquest motiu estic ací.

He de confessar que no sóc un crac de les Tic però he de dir al meu favor que li fique ganes.

En aquest moment (i espere que per molts anys) estic treballant com a mestre d'EF en un CRA anomenat com els pobles que el composen: "CRA Llocnou-Rotglà". Els dos aularis estan separats per dotze kilòmetres i les Tic poden ser un recurs més per acurtar distàncies.

La Web del Centre i donar a conèixer el Lliurex van ser l'objectiu del curs passat. Enguany una mica més difícil: ficar en marxa les dos PDI de cada centre, i un aula amb servidor i clients. Uf! i sols amb dues hores setmanals.


Per acabar, que açò es fa llarg, donar-vos les gràcies a tots per estar ací (fent TIC) en especial a Alfons i a Samuel que semblen els conills de Duracel.

Salut.
In reply to Deleted user

Re: Hola a tothom

by Deleted user -
Hola Joan.

Benvingut.

En aquest espai trobaràs recolzament i moltes ganes per tirar endavant les TIC a l'escola.

Si estem ací tots jo crec que és per la motivació que, a poc a poc desenvolupem entre tots.

Fer comunitat és justament això.

Salut
In reply to Deleted user

Re: Hola a tothom

by Deleted user -
Hola Joan.

Segur que per ací trobes gent competent que t'ajudarà a traure-li el major rendiment possible a eixes dues hores.

Salutacions.
In reply to Deleted user

Re: Hola a tothom

by Deleted user -
Benvingut company, un plaer haver coincidit en el congrés i poder seguir en contacte per ací també, espere trobes el que necessites i si no no dubtes en demanar ;))