Bon dia.
Nova web d'inici
A mi també m'agrada que anem tirant endavant. Però, com sempre el que veig més important no és el producte, que és molt important, sinó que ens animem i ens motivem per anar aprenent coses.
La pàgina d'inici té major impacte, sembla agradable, potser amb més reflexió podríem organitzar-la millor, però sembla que amb aquesta nova proposta, tal com està, avancem. Doncs, per mi, avant.
Ja la visualitze on-line, genial!! Ha costat una miqueta de pujar...
Offtopic
Respecte al programari amb Markdown, em sembla genial. Gràcies, el descarregue i el provaré, però a priori em sembla genial tot el que comentes Samuel.
Jo utilitze Fluxbox amb tecles programades per llançar tres programes per agafar notes:
- Spingseed: programari fet un un xiquet de secundària mitjançant coffescript, aprofitant la tecnogia javascript i el motor atom. Però és genial, sincronitza les notes en Dropbox, tot amb Markdown.
- Remarkable: programari que utilitza plantilles per exportar a .html i a .pdf. Interessant per exportar. El teniu al repositori d'Ubuntu.
- Haropad: altre programari que té un manual de Markdown imcorporat.
Però també li faig una ullada a editors on-line com:
Amb idees molt interessant, ja que incorporen algunes coses més avançades i enllaços a ferramentes gràfiques molt interessants.
Però continue utilitzant Pandoc per convertir documents a tots els formats (html, pdf, LaTeX, Wikimedia, Slides, Beamer, etc.), amb una línia resolc, he començat a fer alguns scripts.
Mireu com ho explica en aquests slides John MacFalane, filòsof i en Berkeley University i un dels hackers que més admire.
Salut