Pla Mes Tic de Conselleria

Pla Mes Tic de Conselleria

by Deleted user -
Number of replies: 6

Estic buscant més informació sobre este pla de innovació tecnológica educativa... pero no trobe res mes que en la web:
http://www.ceice.gva.es/ite/val/mes_tic.htm


Es un plan que existeix per defecte, que ja no existeix, que existira, que s'ha de solicitar, o que?

Si heu parlat d'açó abans per aci (que no seria d'extranyar ;) ), penjeu-me el fil ací, per que tampoc l'he trobat amb el buscador del foro

In reply to Deleted user

Re: Pla Mes Tic de Conselleria

by Deleted user -

Hola Daniel,

Eixe pla estava a la web anterior. Hi havia també una altra pàgina en innovació tecnològica educativa sobre centres intel·ligents.

En la majoria dels centres ja tenim la majoria d'eixes coses. Va arribar tot des de l'any 2006 o per ahí. Per exemple la primera i única PDI que van enviar.

A nosaltres ens falta:

- Aules informàtiques mòbils. Ho vam sol·licitar fa uns tres anys. Hi ha alguns centres que va arribar per defecte. Supose que complirien algun determinat criteri.

- Equips multimèdia per a les aules de música. L'enviavem si el profe de música feia un curs específic del Cefire.

- Connexió WI-FI. Supose que només ho tenen els pocs centres intel·ligents que hi ha.

Espere haver-te resolt el dubte.

Salut.

In reply to Deleted user

Re: Pla Mes Tic de Conselleria

by Deleted user -

Doncs es mes o menys lo que me imaginaba, que era una noticia ja desfasada. 

El cas es que necessite utilitzar una conexió wifi a l'aula, i no trobe la forma de fer-lo entre les opcions que ens dona la conselleria...
¿Algú s'ha trobat en la necessitat d'utilitzar el Android MIT Inventor i ho ha pogut utilitzar d'alguna manera? La programació de mobils està al temari d'alguns cursos de secundaria ja! :D

In reply to Deleted user

Re: Pla Mes Tic de Conselleria

by Deleted user -

Si clar, es diu Appinventor:

http://appinventor.mit.edu/explore/front.html

Jo la done enguany a classe.


In reply to Deleted user

Re: Pla Mes Tic de Conselleria

by Deleted user -

utilitzes el simulador, els configures amb cable, o teniu WiFi?
Les dues primeres opcions son una mica fastigoses...

In reply to Deleted user

Re: Pla Mes Tic de Conselleria

by Deleted user -

Hola Daniel,


l'únic que necessites és connectar un AccesPoint al teu switch de l'aula d'informàtica mentre els alumnes estan en classe.

El configures per a que estiga en el mateix rang IP dels ordinadors de l'aula, i li poses la contrasenya que vulgues, (facil perquè els alumnes l'han de saber).

Quan estàs a classe el connectes, quan ja no siga necessari el desconnectes. No té més.

Per aquestes coses no cal ser tan estricte en normativa (crec jo).

In reply to Deleted user

Re: Pla Mes Tic de Conselleria

by Deleted user -

Jo utilitzava l'emulador perquè al meu Centre són molt estrictes amb l'ús del mòbil.

Si al final uses l'emulador t'explicaré com fer-ho a Lliurex perquè és més senzill del que pareix.