Hola,
"Permitame que insista..."
Soc nou en aquesta comunitat i professor d'informàtica.
Fa dos anys vaig començar un projecte personal i en solitari: desenvolupar un Cuadern de Professor digital per Android anomenat "Cuadern Professor":
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.apolosoft.cuadernoprofesor
Web: www.cuadernoprofesor.net
La utilitze a diari en l'aula, el quadern de paper ja és historia per a mi: fique les notes, faig annotacions, registre les faltes d'assistència, calcula automàticament la nota final, fa gràfiques, informes, exporta a PDF i Excel, importa alumnes des de ITACA a partir d'un fitxer CSV...
En definitiva, m'estalvia molta molta feina. No necessites conexió a Internet i funciona en tablet o smartphone amb Android.
És 100% gratüit i sense limitacions. Té publicitat per a pagar el meu treball. Està en castellà, valencià, anglés.... i 8 idiomes més que me han ajudat professors de tot el món.
Actualment la app la tenen instalada uns 10.000 professors en tot el món.
Vos anime a probar-lo i donar-me "feedback" per a poder millorar l'aplicació. I per supost ficar 5 estreles al Google Play
Si els administradors no tenen cap inconvenient podien ficar un enllaç o forum nou en "Actividades sociales", i ahí podeu fer-me preguntes i resoldre dubtes.
Espere vos agrade.
Salutacions
Fran