Instal·lant Lliurex 15.05

Instal·lant Lliurex 15.05

by Deleted user -
Number of replies: 4

Ara que s'acabat el curs anem a instal·lar la versió 15.05.

He instal·lat un servidor mestre en un equip de 32 bits. Ja sé que no replicará els homes, però vull probar poder utilitzar els usuaris en un altre servidor.(Biblioteca y una altra aula d'informàtica)

Després instal·lar el servidor, he creat el mirror, he activat la imatge mínima,i he creat una imatge de client d'aula.

Tinc equips amb el lliurex 15.05 instal·lat.

Els equips podem arrancar per xarxa com a clients pesants o client lleuger, però, no podem arrancar desde disc dur.

Des de el administrador de LTSP no hem deixa activar "permetre instal·lar per xarxa"

¿A algú li passa el mateix?

 

 

In reply to Deleted user

Re: Instal·lant Lliurex 15.05

by Deleted user -

Estem treballant ARA MATEIX en eixe problema. La instalació per xarxa no esta disponible al pool "oficial". Estem ara mateix ultimant les proves i si tot va be publicarem una actualització al final de la setmana que habilita l'instalació.

 

Salutacions.

In reply to Deleted user

Re: Instal·lant Lliurex 15.05

by Deleted user -

Per a que els clients puguen mostrar la pantalla de logueix he de entrar en la BIOS dels equips i fer que arranquen per xarxa, després ja pots triar arrancar des de disc dur i pots loguejar-te. Tant amb els equips amb versió 13.06 que tenia abans com els de 15.05

 

 

In reply to Deleted user

Re: Instal·lant Lliurex 15.05

by Deleted user -

Ahir va arribar una aula nova amb un servidor i 9 clients, fins ara només tenia clients lleugers a la biblioteca i no he treballat molt amb ells.

Tinc pensat utilitzar-los per a montar un laboratori d'idiomes, i tinc un dubte, als companys d'idiomes els interesa que puguen escoltar audio cadascú amb els seus auriculars, és possible? o hi ha algun problema que desaconselle este ús?

Gràcies.