Tècnics del SAI, en perill

Tècnics del SAI, en perill

by Deleted user -
Number of replies: 13

Hola companys,

és el primer fil que òbric al fòrum i el tema que vull presentar té molt a vore...

No he necessitat l'ajuda dels companys d'Edutictac perquè puc presumir del servici i l'assistència del SAI.

Els seus tècnics, a més d'un excel·lents professionals, sempre han estat a la nostra disposició.

L'escrit que adjunte fica de manifest la situació laboral en què es troben.

Jo pense que el SAI és un servei indispensable si volem que LliureX i les TIC tinguen èxit al món educatiu.

Els professionals que hi ha darrere no mereixen el menyspreu que estan patint per part d'empreses i administració.

Jo m'he compromés a donar-li difusió i espere que amb els nous vents la situació canvie per a tots.

In reply to Deleted user

Re: Tècnics del SAI, en perill

by Deleted user -

Totalment d'acord. Els tècnics del SAI en aquestos moments i de cara al futur dels centres, són imprescindibles. Cada vegada hi ha més equips i més xarxes en els col·legis i els coordinadors tic no som Superman.

Des de Castelló volem mostrar el nostre suport als tècnics del SAI. Esperem que la situació se solucione prompte.

In reply to Deleted user

Re: Tècnics del SAI, en perill

by Deleted user -

És indignant, al final les coses ixen amb el voluntarisme i les hores que li fiquem per que ens agrada el que fem.

Espere que les coses canvien en breu i que la tasca d'aquestes persones se'ls reconega com es mereixen.

Des d'ací el meu reconeixement a la tasca que han desenvolupat, els desitge el millor i que prompte torne a funcionar el servici que oferixen millor que mai.

Gràcies Juanen per donar difusió a la carta.

In reply to Deleted user

Re: Tècnics del SAI, en perill

by Deleted user -

Com tantes coses que s'han fet desde les institucions que gestionen el nostre sistema educatiu, aquesta una més, s'han fet de cara a la "galeria". 

Naix una escola a la que anomenen "Intel.ligent", que jo anomenaria digital i amb ella unes necessitats bàsiques que no s'han cobert com cal, recursos materials i personals. I ací és on el SAI té un paper fonamental per a un bon funcionament, i és per això que tenen i tindran tot el meu recolzament com a docent i com a part de la comunitario educativa.

In reply to Deleted user

Re: Tècnics del SAI, en perill

by Deleted user -

A mí también me causa tristeza ver en qué condiciones de trabajo les tienen. Ellos fueron los primeros en animarme a utilizar Lliurex y su ayuda ha sido fundamental en distintas y frecuentes ocasiones.

Están enormemente preparados, son muy competentes y además siempre han hecho su trabajo con una sonrisa por delante.

Todo mi apoyo para ellos.

In reply to Deleted user

Re: Tècnics del SAI, en perill

by Deleted user -

Hola, sent molt llegir aquesta carta dels companys del SAI, de la seua precaria situació laboral (que ja coneixíem), de passar d'una empresa a l'altra i a quina pitjor. 

Només tinc paraules d'agraïment per a aquests professionals i la seua tasca als centres escolars, sempre amables, sempre amb solucions i una paciència infinita. Gràcies a ells funcionen les aules, les PDI... i ens animen a seguir lluitant per a que les comunitats escolars estimen LLiurex.

Esperem que els canvis en polítiques educatives siguen favorables per a aquest col·lectiu per a que els valoren com cal i puguem seguir comptant amb ells. Del contrari esTIC perduda!!!

¡Una abraçada per a Abel Deltell i els seus companys!

In reply to Deleted user

Re: Tècnics del SAI, en perill

by Deleted user -

No havia pogut llegir la carta fins ara. Ho he intentat a la tablet però no s'obria.

Tenia alguna idea dels problemes dels treballadors del SAI, però ni molt menys m'imaginava fins quin punt el seu treball és precari.

Crec que a aquest fòrum, pel fet d'estar tancat a moodle, no es pot fer la difussió que cal. Crec que valdria la pena copiar i apegar la carta en un blog com el de mestre@casa.

Com que han passat uns dies, no se si estratègicament és el que voldrien o els convé. Tampoc és que la publicació als nostres blogs siga una gran difussió, però almenys algún alumne o pare d'alumne s'assabente, així que vaig a fer-ho.

In reply to Deleted user

Re: Tècnics del SAI, en perill

by Deleted user -

El meu suport a tots i totes, tècnics del SAI. Els que he conegut jo, treballadors honrats i honrades, sempre aprenent i disposades a ajudar i sol·lucionar problemes.

Supose, que hauran fet arribar la carta als grups polítics que han tret representació en les darreres eleccions. Jo és el que faria (o al menys als que m'inspiren més confiança).

Pedro, el fòrum de Moodle d'EDUTICTAC no és tancat. Sense iniciar sessió es pot veure el missatge i descarregar l'adjunt. Es necessita iniciar sessió per a contestar, però l'alta d'usuaris tampoc és tancada. Ara bé, el que dius de la difusió és veritat. No sé quanta audiència tindrà, però de vegades és millor que arribe a la persona adequada en el moment adequat.

Salutacions i ànim tots i totes, tècnics que ens escolteu.

In reply to Deleted user

Re: Tècnics del SAI, en perill

by Deleted user -

Tota la meua solidaritat amb els tècnics del SAI. Sempre que els he necessitat els he tingut i són una peca fonamental en la implantació de les TIC. Sense ells no seria possible. Si hi ha alguna manera de fer palesa la solidaritat per altres vies ho comuniqueu. Salut.

In reply to Deleted user

Re: Tècnics del SAI, en perill

by Deleted user -

Totalmente de acuerdo con los anteriores comentarios. Los centros educativos tenemos unas infraestructuras de redes y ordenadores mayores que muchas empresas.

Todo el peso no puede recaer sobre el coordinador TIC del centro.

Es imprescindible la labor que realizan los técnicos del SAI. 

 

In reply to Deleted user

Re: Tècnics del SAI, en perill

by Deleted user -

El SAI es totalment necesari, i els técnics han sigut sempre menyspreats.

Es una llastima que es troben en una situació aixina i més quan no es la primera volta. Espere que tot s'arregle prompte i que continuen donant eixe suport, recolçament i ajuda INDISPENSABLE que es el soport als centres educatius.

Que el canvi siga prompte i per a be de tots.

In reply to Deleted user

Re: Tècnics del SAI, en perill

by Deleted user -

Hola,

Jo també voldria trencar una llança en favor dels tècnics del SAI que ens han tret de més d'un embolic i gràcies al seu treball hem aconseguit tirar endavant amb el curs de forma óptima.

Avui per avui són indispensables per al correcte funcionament dels centres.

Ànims!

 

 

In reply to Deleted user

Re: Tècnics del SAI, en perill

by Deleted user -

Bones.

Sempre he trobat suport des del SAI, sempre m'han transmés motivació, suport, consell i m'han ajudat a solucionar problemes difícils o molt laboriosos.

El SAI és totalment necessari, crec que fins i tot caldria estendre el suport o consulta als pares motivats.

Des d'ací compartix el mateix sentiment, cal tractar bé els treballadors, i més quan són clau per desplegar la tan nomenada Agenda Digital a la Comunitat Valenciana.

http://www.agendadigital.gva.es/objetivos

Sense formació i suport tècnic sembla un brisdis al Sol.

Salut

-----------------
«Mai renuncieu a un somni només pel temps
que es necessita per aconseguir-ho.
El temps passarà de totes maneres.»
— Earl Nightingale