Tinc problemes amb libreoffice

Tinc problemes amb libreoffice

by Deleted user -
Number of replies: 4

Tinc un problema amb alguns usuaris de xarxa del servidor del professorat. Libreoffice no arranca en alguns usuaris. El problema ho havia solucionat en altres ocasions esborrant els arxius amb un punt al davant mostrant arxius ocults però en esta ocasió no em funciona el "truco "i alguns usuaris (amb els clients lleugers) no poden arrancar el writer ni cap dels altres programes del libreoffice. Alguna idea? Gràcies

In reply to Deleted user

Re: Tinc problemes amb libreoffice

by Deleted user -

Hola Francesc.

Enfocat en aquests dos punts:

1. La configuració de Libre Office sembla que es queda guardada en els arxius:

.libreoffice

.openoffice.org

segons tingueu instal·lat un o altra, entec te teniu LibreOffice.

Si esborres .libreoffice en entrar altra vegada el problema hauria de solucionar-se.

2. Al tant en entrar dos usuaris a la mateixa sessió

L'experiència em diu que utilitzar usuaris genèrics dona problemes perquè dos usuaris simultanis en la mateixa sessió d'usuari estan utilitzant els mateixos recursos i s'estan interferint.

Controla aquest dos aspectes i anem acotant el problema.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Tinc problemes amb libreoffice

by Deleted user -

Hola alfons, gràcies com sempre per la teua ajuda. El que resulta misteriós és que no trobe .libreoffice. Com comentava sempre ho he fet així, esborrant els aerxius amb el puntet davanat i tornant a entras però en esta ocasió no apareix .libreoffice. Jo el busque al home de l,usuari marcant l opció de mostrar aexius ocults però no apareix. On es pot trobar?

salut