CONFIGURAR UN SERVIDOR PRINCIPAL MASTER

CONFIGURAR UN SERVIDOR PRINCIPAL MASTER

by Deleted user -
Number of replies: 5

Bé crec que vaig aprovar a configurar un servidor principal en el meu centre. Espere que el companys ho puguen aprofitar i jo així tindre menys feina wide eyessurprisesurprisesurprisesurprisesurprisesurprisesurprisesurprise

Algú teniu un servidor fent de MASTER? heart

PERÒ, vull que sincronitzen les dades,  a vore si algú coneix el tema !!!

Puc fer-ho amb ordres manuals i no voldria configurar molta cosa extra i no tocar molt. Però algú sap si ja està configurat tot automàticament?

Mireu la imtage el BUG què està en roig: "due to glusterfs bug, 32 bit support is disabled"

Crec què vol dir que no es pot activar: "Enable data Replication", perquè no funciona amb la versió de 32 bits.

Algú sap sobre este tema?

configserver

In reply to Deleted user

Re: CONFIGURAR UN SERVIDOR PRINCIPAL MASTER

by Deleted user -

Ni idea, però pots revisar els logs:

/var/log/zero-server-wizard/zsw-log

Tin en compte també això:

http://wikimanuals.edutictac.es/index.php?title=Zero-server-wizard

Salut

In reply to Deleted user

Re: CONFIGURAR UN SERVIDOR PRINCIPAL MASTER

by Deleted user -

És un bug del sistema 32 bits.

El que jo no entenc és perque no avisen els desenvolupadors i donen instruccions per a que ningú ho pose en pràctica.

Es que ni el tècnic del SAI de Benidorm ho sabia

També ens podrien dir si funciona en 64 bits...QUIN KAOS

 

In reply to Deleted user

Re: CONFIGURAR UN SERVIDOR PRINCIPAL MASTER

by Deleted user -

Hola Pep.

Pel que tinc entés el servidor de centre està enfoca sols en la validació d'LDAP. Val sols per això, en principi.

Hi ha que configurar-lo com a Master i així que l'Esclau (altres servers del centre) sincronitza LDAP cap al master i així evita la validació en més d'una contrasenya per al distints servers del centre.

El tema el veig molt complexe perquè per què funcione has de tenir una infraestructura molt estable.

Potser encara li queda un temps de depuració fins que estiga madur.

Tens raó un crack en LDAP potser un fum d'hores de feina, si damunt sincronitza amb tots els serves del centre... uff.

Abans de posar-ho en pràctica caldria fer un backup d'LDAP.

A veure si madura el tema perquè en estabilitzar-se seria una bona solució per simplificar la validació.

Salut

---------------------------------
The Unix Philosophy in One Lesson
Keep It Simple, Stupid!
K I S S
Eric Raymond
#lliurexhackers
In reply to Deleted user

Re: CONFIGURAR UN SERVIDOR PRINCIPAL MASTER

by Deleted user -

Bueno algú haurà de provar-ho.De moment jo mateix. La idea és esta. Aniré provant a vore si funciona

In reply to Deleted user

Re: CONFIGURAR UN SERVIDOR PRINCIPAL MASTER

by Deleted user -

Pep, molt interessant.

Tin en compte que per a sincronitzar arxius també ho pots fer amb rsync.

Lliurex configura aquest tema amb Master i Slave, segons vaig entendre era per qüestions d'evitar ambigüitats.

La cosa es complica amb LDAP, que no és el més fàcil del món.

Tot i això has obert un camí molt interessant, el post que has linkat amb la imatge explica molt bé la idea, però quan es tracta de contrasenyes de tot centre... uff, millor provar-ho amb coses simples.

No tenia ni idea d'aquesta tecnologia per fer coses semblants he utilitzat altres vegades:

rsync → sincrontitza en una sola direcció

unison → sincronitza en dues direccions i et demana confirmació, cal no confirmar alegrement.

Ves informant dels progressos doncs té molt bona pinta aquest camí.

Salut

---------------------------------
The Unix Philosophy in One Lesson
Keep It Simple, Stupid!
K I S S
Eric Raymond
#lliurexhackers