Projector amb píxels cremats?

Projector amb píxels cremats?

by Deleted user -
Number of replies: 9

Algú sabeu que li pot haver passat a aquest projector i si té solució?

 

 

Sembla que se’l van deixar connectat un cap de setmana i després presentava una sèrie de píxels blancs. Quan projecta una pantalla negra com en la foto, els meus alumnes diuen que es una “constel·lació”.

 

In reply to Deleted user

Re: Projector amb píxels cremats?

by Deleted user -

anem a vore...

 

Si desenfoques....els punts es desenfoquen? Si amplies també van en l'imatge?

In reply to Deleted user

Re: Projector amb píxels cremats?

by Deleted user -

Sí i sí, Angel. Els punts blancs van amb la imatge tan al fer zoom com al desenfocar.
Gàcies

In reply to Deleted user

Re: Projector amb píxels cremats?

by Deleted user -

Aixó no ho havia vist mai! :-OO

És bonic, no??

Fora de bromes, aplicant la navalla d'occam, no serà que la boleta té alguna taxa per fora? Mira a vore si netejant-la algú li ha tirat algún spray o producte similar i s'han quedat gotetes. 

Si no és aixó, te mala pinta. Pareix que el xip que processa la imatge d'eixida està fotut.

I no tinc ni idea de quant pot costar la reparació. mixed

Sorry

In reply to Deleted user

Re: Projector amb píxels cremats?

by Deleted user -

Mireu quina foto més xula.

2013-11-20%2018.05.09.jpg

Ens han cascat 4 Optoma en dos anys. 2 van entrar en garantia i 2 aniran al punt blanc. Reparar el xip costa 400 euros!!!

Salut.

In reply to Deleted user

Re: Projector amb píxels cremats?

by Deleted user -

A nosaltres ens va passar el mateix problema amb un projector que estava en garantia i, després de quasi 700 dies (no és broma, imagine que algú deguera ficar la pata) amb la incidència oberta, ens l'han substituit per un altre.

El monitor pixelat no era EPSON però vam trucar al servei oficial EPSON per un altre problema i, comentant comentant, em van dir que si teniem eixe tipus de problema (pixels blancs) normalment no té solució.

Salut!

Attachment proj.JPG
In reply to Deleted user

Re: Projector amb píxels cremats?

by Deleted user -

Nosaltres també en tenim un així. De la marca Optoma.

Projector cremat

 

 

In reply to Deleted user

Re: Projector amb píxels cremats?

by Deleted user -

Sí, es el chip ese. Si lo tienes en garantía, date prisa, porque no tiene solución. A nosotros también nos ha pasado con un Optoma de los dos que tenemos.

In reply to Deleted user

Re: Projector amb píxels cremats?

by Deleted user -

Tots els centres hauríem, d'organitzar-nos i comprar la matgeixa marca i un model aproximat.

Actualment tenim en el meu centre. Diferents aparells..

Els ACER, baratets tenen problemes però quan es trenque la bombeta els vull canviar.

Hem comprat pissarres Hitachi amb el seu projector hitachi CP-A100, el millor que té és el braç que l'enganxa a la paret, però, ultimament no m'esta agradant. Raons perquè no m'agrada, projecta mitjançant un espill i això fa perdre una miqueta de qualitat i cal netejat dos coses espill i optica (algú sense voler por ratllar l'espill què és mes delicat que l'otica. També he vist en foros anglesos que es sol trencar al cap d'uns anys. La bombeta no és el que valdrà (crec que al voltant dels 300€)

Fa poc vam comprar este model Sony VPL-SW125 - Short Throw, esta agrandant-me molt. Una molt bona qualitat, bon preu, bona resolució, optica directa (sense espill), es pot trobar servei tècnic, i el millor el preu de la bombeta 166€, eixa l'original, perquè el que he veig és què al ser SONY, marca molt comú hi han fabricants que fan bombetes compatibles. Clica ací

Estaria bé que analitzarem el millor material que comprar als nostres centres educatius. I si comprarem tots el mateix ja seria la canya.