Bombeta projector EPSON EMP - 82

Bombeta projector EPSON EMP - 82

by Deleted user -
Number of replies: 12

La bombeta de projector Epson emp - 82 del meu centre ha deixat de funcionar. He vist que les bombetes originals són prou cares. Aleshores jo em pregunte:

si val la pena comprar una original o comprar un nou projector?

si val la pena comprar una compatible que són més econòmiques? Si comprem una compatible, quins resultats ténen, si es veu bé, si tenen garantía, si tenen una duració més o menys raonable?

He vist unes en amazon al preu de uns 31 Euros. No sé quin resultat poden tindre.

Quina experiència teniu en aquest tema?

He trobat una opció en amazon

 

In reply to Deleted user

Re: Bombeta projector EPSON EMP - 82

by Deleted user -

Hola, si t'esperes a la setmana que ve et diré com va la que he demanat en amazon per 41€

 

In reply to Deleted user

Re: Bombeta projector EPSON EMP - 82

by Deleted user -

M'interessa!! Tenim 3 d'eixos projectors que estan a pun d'acabar-se i no volem pagar 300 euros per la bombeta.

In reply to Deleted user

Re: Bombeta projector EPSON EMP - 82

by Deleted user -

Gràcies Emili m'esperaré a veure com et funciona. Ja em dius alguna cosa.

In reply to Deleted user

Re: Bombeta projector EPSON EMP - 82

by Deleted user -

Algun projector EPSON del meu centre (no recorde si el mateix model) venia d'origen amb una làmpada de recanvi. Ho dic per si no vas obrir tu la caixa i està guardada per algun lloc.

Salut!

In reply to Deleted user

Re: Bombeta projector EPSON EMP - 82

by Deleted user -

Tàfol, crec que a la caixa no hi havia cap de recanvi, és més, les caixes no les tenim localitzades. Gràcies.

In reply to Deleted user

Re: Bombeta projector EPSON EMP - 82

by Deleted user -

Tinc una ELPLP33, crec que és la que dius. D'un EMP-S3?

Per cert tinc una làmpada usada ELPLP27 d'un EPSON EMP-54. El que estava a l'aula d'ordinadors. El projector es va avariar. Quan confirme que no serveix per a cap projector dels que tenim al centre us la puc oferir.

La ELPLP33 també puc comprovar-ho si tenim el projector operatiu.

Salutacions.

In reply to Deleted user

Re: Bombeta projector EPSON EMP - 82

by Deleted user -

L'any passat se'ns va trencar al centre i el SAI ens la va reposar. Enguany no sé si els quedarà presupost...

In reply to Deleted user

Re: Bombeta projector EPSON EMP - 82

by Deleted user -

¡Qué suerte tuvisteis! Nosotros también tenemos dos  proyectores de ese modelo. Creo que son de los m´s antiguos que tenemos. A uno hubo que cambiarle la lámpara. La compré en lamparasparaproyectores.com

Busca el modelo y te aparece por 179 €.No está mal, pero si decís que las hay por 30 o 40, habrá que redefinir las compras.

In reply to Deleted user

Re: Bombeta projector EPSON EMP - 82

by Deleted user -

Hola hui dilluns he recibit la làmpada ELPLP34 per al projector EPSON EMP-82 i funciona perfectament. 41,39€

Compra gestionada a través d'Amazon

“Electrified ELPLP34 reemplazo de la lámpara con la vivienda para proyectores Epson - Amazon.es: Electrified”

 

La làmpara sembla idèntica. Ja vorem el que dura.

 

 

 

In reply to Deleted user

Re: Bombeta projector EPSON EMP - 82

by Deleted user -

Gràcies Emili, provarem a comprar-la i veurem el que dura.

Atentament Xavi

In reply to Deleted user

Re: Bombeta projector EPSON EMP - 82

by Deleted user -

Tinc problemes amb la factura que m'han enviat perquè no té IVA ni té el CIF del venedor. Resulta que per poder introduirla en el programa de comptabilitat de l'Itaca necessitem un CIF 

Aquesta làmpada ve de Connecticut (EEUU)

 

In reply to Deleted user

Re: Bombeta projector EPSON EMP - 82

by Deleted user -

Eixe és el problema de comprar per Internet a determinades tendes. Amb el kit Arduino superbarat que he comprat en xina no ha arribat cap document de pagament... ni en xinés. Com que és per a mi, cap problema... no utilitze itaca per a la comptabilitat personal.

Per a que t'aparega el CIF del centre, fins i tot l'has de posar en el camp adicional de l'adreça quan fas la comanda. El tema de l'IVA és menys preocupant. Com que ha arribat de USA el document que us envien no porta l'IVA. Això l'haurieu d'haver pagat a la Duana. Però sembla que l'ha passat sense problemes. A nosaltres ens van retindre en la duana un material d'activitats físiques procedent de USA i no el van alliberar fins que van fer l'ingrés dels impostos corresponents. Era un material car i fins i tot pagant l'impost es va quedar molt millor que comprar-lo a la península.

Respecte a l'enviament d'activitats físiques que et comente vaig introduir el primer número que venia a continuació del nom de l'empresa com a cif extranger. itaca ho accepta. Mira si teniu algun número que parega el CIF de USA i el poseu i ja està.

A eixe preu no li pegueu massa voltes.

Salut.