Jornades LliureX

Jornades LliureX

by Deleted user -
Number of replies: 15

Hola companys, 

em complau convidar-vos a unes jornades obertes on muntarem una taula redona per a parlar sobre el nou de model de centre on compartirem les nostres experiències i tot el mon podrà participar. 

El lloc triat per a trobar-nos és el CEIP Tomàs de Villarroya situat al bulevar sud de València junt al Cementeri el proper dijous 17 d'octubre a les 17:30 hores.

Per tal de tindre una previsió de places agrairem que si esteu interessats vos apunteu en aquest llistat .


Salut!!

In reply to Deleted user

Re: Jornades LliureX

by Deleted user -

Hola a tots i totes.

Com a anfitrió de la sessió volia saber que necessitarem de cara a preparar el lloc de reunió i els materials que necessitem. Podeu respondre ací mateix quines coses penseu que cal que tinga preparades. Salutacions

In reply to Deleted user

Re: Jornades LliureX

by Deleted user -

Hola Paco, pense que res especial, de moment n'hi ha unes quinze persones apuntades, no necessitarem un saló d'actes... prepara un llistat d'incidències i aprofita per a solucionar-les xDD

Ens veiem el dijous :D

In reply to Deleted user

Re: Jornades LliureX

by Deleted user -

Hola @Paco i @Samuel.

Pense el mateix.

Estaria bé disposar d'un projector connectat a un ordinador amb Lliurex.

També estaria bé disposar de WIFI o per cable, es podria fer retransmetre pel canal d'IRC i obrir-lo a la participació externa per mig de comentaris.

Crec que és una oportunitat per trobar-nos molt interessant.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Jornades LliureX

by Deleted user -

Això està fet!

L'escola convida a café.

Per cert, l'escola està situada a l'altra banda del bulevar que el cementeri. Fa cantonada entre el Bulevar Sud i (Avda Tomas Sala) i Gaspar Aguilar (prop de l'hospital Dr Peset. Com l'aparcament està difícil podeu aparcar a l'escola entrant pel Bulevar C/ General Barroso. Salutacions

Fins dijous!

In reply to Deleted user

Re: Jornades LliureX

by Deleted user -

Hola a tots/es!

 

Tot i que m'agradaria moltíssim assistir, no ho podré fer. sad

Espere que ho passeu molt bé!

Antonio Coloma.

In reply to Deleted user

Re: Jornades LliureX

by Deleted user -

Lamentablement no podré assitir a les jornades sad

Segur que seran molt profitoses per a tots.

Salutacions.

In reply to Deleted user

Re: Jornades LliureX

by Deleted user -

Seria possible fer un hangout des d'Alacant? Juan Carlos Galiana i jo estem interessats en contactar amb vosaltres i seguir-vos a distància. Espere notícies per a organitzar-ho. Adéu !

In reply to Deleted user

Re: Jornades LliureX

by Deleted user -

Hola Samuel: ¿és possible la connexió amb vosaltres des d'Alacant? Demà per la vesprada estaré amb JCarlos Galiana al seu centre Gabriel Miró i si podem ens agradaria contactar ( per veure-vos la cara je,je)

Ahir va vindre el SAI i ha posat la versió 13 a tot el que es menejava !!! posava l'incidència i actuaven ! Però el meu s'ha quedat en negre i "no responde", estic des d'ahir sense ordinador, ja no sé donar classe sense pantalla, je,je...porte tot el dia ballant, estic morta !

No sé si vindrà demà...si no m'hauré de dur la torre a "ca"Juan Carlos !

Qué és aixó que hi ha que desbloquejar cada 5 mn ?? i canviar l'idioma, no puc i tampoc la grandària de la pantalla....us necessite !!!

In reply to Deleted user

Re: Jornades LliureX

by Deleted user -

Hola Paqui, lo del hangout depen de la infraestructura del cole de Frances Juan... no sé com estarà el tema, farem el que es puga.

Jejeje mira que et vaig dir que si no trobaves res a faltar que no actualitzares ;DD

Lo del bloqueig de pantalla pensava preguntar-lo demà i alguna coseta més... feu un llistat de consultes i farem de portaveus!!

Fins demà!!


Mostra un mapa més gran

In reply to Deleted user

Re: Jornades LliureX

by Deleted user -

Que vaja tot de categoría. Temes de familia fan que no puga anar a vore eixe esdeveniment.

Amunt companys sou de lo millor.

In reply to Deleted user

Re: Jornades LliureX

by Deleted user -

Hola Paqui.

He estat pensant el tema del Hangout.

Aquesta tecnologia té sentit quan tots estem en una sessió connectats on tots veiem al que parla, però també veiem a la resta de gent.

Si es va canviant el torn de paraula crec que la tecnologia més adient seria fer un streaming amb una càmera de video per tal que es captara tot l'ambient.

Yo no tinc càmera de video, tampoc tinc idea de fer streaming, sé que no és difícil, però no ho he provat mai. A més cal pensar en l'ample de banda.

Poder-se fer es pot fer però no sé si serà efectiu.

La tecnologia IRC és més simple, és text que viatja a la velocitat de la llum, en temps real. Si algú va recopilant podreu anar llegint i dient coses.

Respecte al monitor, has provat a canviar de monitor per tal de comprovar que el monitor no és el problema?

Has provat a arrancar en la segona opció del GRUB, arranc del sistema. Si arranques en mode rescat potser et done l'opció de reconfigurar les X, el sistema gràfic.

En cas que això no et resolga el problema cal apagar-lo d'aquesta manera per tal de no fer malbé el sistema:

Una ma apretant la tecla Alt (amb el dit xicotet).
Altra ma apretant la tecla ImpPant amb el (dit xicotet)

Has d'estar apretant les dues mans a l'hora.

Apretades aquestes dues tecles ves apretant les tecles següents:

R   E   I   S   U   B

Això farà que mates tots els processos de forma sana i no llances el sistema a perdre.

Si et fallen les X, el sistema gràfic, l'ordinador pot anar funcionar perfectament però tu no el veus.

D'aquesta manera mantindràs el sistema sa més temps.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Jornades LliureX

by Deleted user -

Què gaudiu de la jornada! I encara que estareu prop de ca ma mare no podré assistir.

Els preparatius per a participar al 6é Congrés Nacional de Bibloteques Mòbils que es celebra a Burgos el divendres i dissabte m'impedeixen acompanyar-vos.

Per cert, s'heu adonat que en aquesta jornada Lliurex tot aquell interessat en participar no formaria part del llistat d'espera?

Què gaudiu!

In reply to Deleted user

Re: Jornades LliureX

by Deleted user -

Artur, això de les biblioteques mòbils sona interessant.

Podries contar-nos-ho o fer un article a algun bloc.

Les fotos sempre ajuden a entendre les coses...

Que ho gaudisques.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Jornades LliureX

by Deleted user -

Alfons, al curs 2012-2013 iniciarem el Projecte de Foment de la Lectura mitjançant la Bibliobici del Cra Mariola-Benicadell (Agres, Alfafara i Gaianes).

La pretensió era establir un pont de connexió més entre els alumnes de diferents aularis de l'escola rural. Així que decidirem fer-ho a través de la lectura i amb la participació d'una bicicleta elèctrica que faria de missatgera; que duria llibres per a lectures col·lectives, llibres d'intercanvi de biblioteques d'aula, animacions, tallers, cartes,...

Vam establir uns mínins que mantinguerem quasi tot el curs. Aquest projecte ens ha dut al 6º Congreso Nacional de Bibliotecas Móviles en Burgos (#6CNBM - #bibliobus - #bibliobici - #biblioteca) . Tenen web i aplicació per mòvils-tablets.

Per aquest any volem introduir alguns aspectes que aprenguerem a Burgos.

Fins prompte!