Recursos tic

Recursos tic

by Deleted user -
Number of replies: 17

Hola companys:

Voldria saber com fan aquestes coses http://www.ceiploreto.es/. Han volcat tots els recursos de les editorials.  I caldria saber fer aquesta cosa per clonar el CD de recursos de les editorials en la web.

Es possible?.

 

Salutacions.

In reply to Deleted user

Re: Recursos tic

by Deleted user -

Hola Carmen.

Possible és però no legal, tenen copyright.

Crec que s'han fartat de tanta patranya, de que els mestres deixen oblitats els DVD en el caixò i han tirat pel camí més curt.

Gràcies a ells molta gent s'està enriquint dels continguts educatius més bàsics.

La metodologia de les editorials, en molts casos no és per llançar coets, cal millorar. Però sí manquen un abans i un després en la resposta digital.

Ara la conselleria vol que cada centre faça continguts, i dic jo, no seria millor facilitar el desenvolupament de comunitats de professors?

No fa molt vaig descobrir una wiki impulsada pel ministeri, la qual intenta abarcar tots els continguts. [1]

Està en castellà, però potser és el camí.

M'extranya molt que mestre a casa no incorpore una iniciativa similar, ja que disposa de la tecnologia adient.

Salut

-----------------

[1] http://recursostic.educacion.es/multidisciplinar/wikididactica/index.php/P%C3%A1gina_Principal

In reply to Deleted user

Re: Recursos tic

by Deleted user -

Alfons si es possible m'agradaria fer-ho. No crec que tinga problemes en el copyright perque es d' Andalucia ho fan. He llegit les codicions de l'editorial i si ho fas cal dir que son recursos d'Anaya.

 

Salutacions.

In reply to Deleted user

Re: Recursos tic

by Deleted user -

Ok.

El procediment és posar-ho tot en una carpeta, pujar la carpeta a un servidor, a la conselleria no perquè van a tancar Linucentres.

Una vegada tingues la carpeta al servidor li has de fer un enllaç cap a l'axiu index.html que arranca el servei.

Res més.

El problema se't planteja en el lloc i manteniment del host a internet, ja que això val diners. Aquest centre potser ha llogat un servei que paguen ells.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Recursos tic

by Deleted user -
Hola, un incís, ja que surt el tema. D'això de què van a tancar linucentres, se sap alguna cosa en ferm? Vul dir oficial. I, encara que no siga oficial, se sap per a quina data serà això? Ho dic perquè al meu centre instal•lem un moodle cada curs i, molts profes en fan ús. Seria una p...ada perquè ja tenim la formació, els materials i l'alumnat matriculat. A més, no se suposa que no es pot tindre pàgina web fora dels servidors de conselleria? Si ens fan usar mestre a casa obligatòriament, pense que no és un avanç, sinó una forma més de coartar la llibertat de càtedra. Salutacions a tothom!
In reply to Deleted user

Re: Recursos tic

by Deleted user -

Hola Tàfol, quan el riu sona... jo he decidit començar a migrar a mestre a casa, linucentres cada dia funciona pitjor. Volia comentar-te que si ho demanes els de mestre a casa te fan la instal·lació de moodle dins del teu espai de centre. A més també et fan el manteniment... jo de vosaltres començaria a mirar-ho ;D

Carmen, si ja el tens en la pàgina d'andalusia per què el vols en la del teu centre? posa un link i a funcionar... ;DDD

Salut

In reply to Deleted user

Re: Recursos tic

by Deleted user -

Samuel molt bó. El que passa es que no está en Valencià, cal incorporar la nostra versió i pensé que aixó no va a ser posible

In reply to Deleted user

Re: Recursos tic

by Deleted user -

Si és per el valencià i no n'hi ha problemes de drets, copyright, etc. en edutictac es podria penjar, si tens els cds es poden pujar al servidor. Tot és posar-se...

In reply to Deleted user

Re: Recursos tic

by Deleted user -

Es clar que tinc el CD. Em podries dir com el puje a eductitac?. Caldría fer algo com Loreto en Andalusia. Encara que això no vol dir dormir-se. Cal fer activitats pròpies. Però mentres tant...

 

Una salutació-.

In reply to Deleted user

Re: Recursos tic

by Deleted user -

Saps utilitzar ftp? si no és així podries fer.me arribar el cd per dropbox o similar... ;D

In reply to Deleted user

Re: Recursos tic

by Deleted user -

No, no sé utilitzar el ftp, però voldria aprendre. Tampo sé com pujar el cd a dropbox, caldrà tindre algún programa per descomprimir el cd en un arxiu, que no conec. El que sí se es pujar documents a dropbox, però com puje el cd no sé.

In reply to Deleted user

Re: Recursos tic

by Deleted user -

Hola Carmen, en principi copiant el contingut del cd a una carpeta de dropbox seria suficient... no cal descomprimir res.

Salut!!

In reply to Deleted user

Re: Recursos tic

by Deleted user -

En principi t'afegit per compartir en dropbox els arxius de C. Mèdi de 5è de Anaya.

Espere que tot vaja bé.

 

Salut

 

 

In reply to Deleted user

Re: Recursos tic

by Deleted user -

Gràcies Alfons:

Mal asunt llogar res. No tenin diners en cap tutoria per comprar el mínim que fa falta. 

 

Salutacions

In reply to Deleted user

Re: Recursos tic

by Deleted user -

Hola Carmen, jo no ho veig clar, en les condicions posa clarament que es necessita el permís explícit d'Anaya per tal de fer qualsevol ús.

Captura%20de%20pantalla%20des%20de%202013-09-30%20213016.png

In reply to Deleted user

Re: Recursos tic

by Deleted user -

No ho sé. Samuel. El cas es que n'hi han altres webs que pujen aquest material. Des de el meu blog he fet l'enlaç. El que jo pensava es que faltaven les activitats en la llengua de la nostra Comunitat. Per aixó volía fer-ho.

En Andalussia tenen totes les editorials pujades a la web. Es clar el que diu Anaya, però el contengut no tè altre objetiu que fer-lo servir per l'alumnat.

In reply to Deleted user

Re: Recursos tic

by Deleted user -

Efectivament.

No és material amb llicència lliure. Altra cosa és que es quede al calaix del mestre, sense utilitzar com està passant i que hi haja gent farta de perdre recursos i que prenga iniciatives alternatives.

Carme, pos utilitzar altres alternatives, EXELearning, Hotpotatoes, Moodle, etc.

Així estan les coses, sembla impossible que es compliquen més.

Salut