+*+*+*+*+ NECESITO A Y U D A U R G E N T E +*+*+*+*+

+*+*+*+*+ NECESITO A Y U D A U R G E N T E +*+*+*+*+

by Deleted user -
Number of replies: 6

Buenas tardes, necesito ayuda urgente.

Tengo un problema con una PDI en una escuela, donde una de las pizarras es una Panasonic, modelo ub-T880.
El problema es que cuando utilizo el software Notebook sobre esa pizarra me sale un error, una marca de agua y un mensaje que me dice que no tengo la clave para utilizar ese producto en esa pizarra.
¿Que hago?

El problema pasa tanto en lliurex como en windows.

 

Podeu ajudar-me?


Gracias.

Atentamente:

Enrique Sendra Ortolá
(Coordinador TIC del CEIP Carolina Sala)
mail: enric.sendra.ortola@gmail.com

In reply to Deleted user

Re: +*+*+*+*+ NECESITO A Y U D A U R G E N T E +*+*+*+*+

by Deleted user -

Hola Enric, 

apostar per el software privatiu té les seues conseqüències, la solució al teu problema és molt senzilla, es diu Open Sankoré, et funcionarà en tots els sistemes operatius i amb totes les pissarres ;D

Salut!! 

In reply to Deleted user

Re: +*+*+*+*+ NECESITO A Y U D A U R G E N T E +*+*+*+*+

by Deleted user -

Gràcies Samuel, però encara tinc certa dependència del Notebook al tindre un gran nombre d'activitats fetes i organitzades per utilitzar.

Poc a poc.... i en tindre temps aniré refent-les, però de moment he de morir a ell.

Gràcies.

Dir-vos que ja m'han contestat els de Smart, faig un copia/pega, que justifica que no hi ha res com el software lliure, i que també justifica el consell que m'has donat:

Hola Enric,

Gracias por contactarnos nuevamente.

La marca de agua que se muestra en el software de SMART Notebook que no se detecta ninguna licencia del software y que contacte al soporte técnico es normal en la version de Notebook 11. De hecho usted puede ver que su licencia esta activa. Esta marca de agua surge cuando usted esta utilizando el software gratis de SMART Notebook 11 proveído cuando utiliza solo productos SMART Technologies, pero si usted esta utilizando otro producto de nuestra competencia como por ejemplo: proyectores, pizarras, drivers de otro software, pues la marca de agua le saldrá. Si usted desconecta alguna de estos productos, podra ver como la marca de agua desaparece. Tambien para poder eliminar esta marca de agua, usted debe comprar una licencia del software que comienza con la letra NC-. Esta licencia del software puede ser utilizada con cualquier tipo de pizarra interactiva o software para productos interactivos. Para comprar esta licencia debe contactar a su vendedor autorizado por SMART Technologies en su localidad.


Por favor no dude en contactarnos nuevamente si tiene alguna duda con lo esplicado.

Saludos,

Jorge Carbonell
Technical Support Team
SMART Education Solutions

Ara vaig a vore si puc tornar-me a descarregar el Notebook 10. Perque de la pàgina oficial ja ha desaparegut.

 

Gràcies novament

In reply to Deleted user

Re: +*+*+*+*+ NECESITO A Y U D A U R G E N T E +*+*+*+*+

by Deleted user -

Hola:

La marca Smart Notebook s'ha cansat de repartir llicències gratuïtes amb LliureX. Han de ser llicències per a una pdi Notebook. Les noves versions del software detecten la teua Panasonic.

Recomane també Open Sankoré, treballar materials pdf de les editorials amb Xournal, etc.


Parla amb el teu tècnic SAI i t'ho explicarà millor el tema de les llicències.

 

Bon estiu.

In reply to Deleted user

Re: +*+*+*+*+ NECESITO A Y U D A U R G E N T E +*+*+*+*+

by Deleted user -

Para salir del paso puedes usar la versión web

express.smarttech.com

In reply to Deleted user

Re: +*+*+*+*+ NECESITO A Y U D A U R G E N T E +*+*+*+*+

by Deleted user -

Gràcies Hermi, tota ajuda es bona i crec que has obert una llum a esta foscor. Primer provaré a instal·lar la 10 i deixar-ho així fins migrar al software lliure.

 

Gràcies

In reply to Deleted user

Re: +*+*+*+*+ NECESITO A Y U D A U R G E N T E +*+*+*+*+

by Deleted user -

Sembla que SMART està tancant amb marca d'aigua el seu software.

Cal que dónes d'alta la llicència, però també cal que utilitzes el seu software amb la pissarra SMART.

Són les pegues del programari privatiu. La potència es torna en limitació en limitació. Altres marques fan molt bé aquest aspecte (Apple).

Entrar dis l'ecosistema de marca fa que siga difícil eixir d'ahí. L'educació ha d'aprofitar la potència de les plataformes però cal mirar-ho des de lluny per tal de veure les limitacions.

Estic amb Samuel, al final utilitzar OpenSankoré, Xournal o altres programes ix del tot rentable.