Lliurex Lab para usuarios locales

Lliurex Lab para usuarios locales

by Deleted user -
Number of replies: 1

Hola, lo primero (aunque ya escrito antes, siento no haberlo hecho antes) es presentarme, soy como tantos de vosotros profesor de informática en un instituto de alicante. Buscando por la red encontre este foro, que me parecio de muy alta calidad y por eso me hice miembro. Espero que los problemas que planteo les sirva tambien a otra gente y gracias a todos de antemano.

La cuestión es que tengo en el aula lliurex, en los clientes, algunos usuarios locales creados. Cuando los alumnos entran con el usuario local, el lliurex lab los detecta pero no puedo hacer ninguna operación con ellos (capturar pantalla, apargarlo, bloquear, etc..). Estos usuarios locales son miembros del grupo fuse.

Gracias

In reply to Deleted user

Re: Lliurex Lab para usuarios locales

by Deleted user -

Hola Dolpo La.

Benvingut.

En aquesta comunitat intentem ajudanr-nos per tirar endavant tant l'aula d'informàtica com les diferents actuacions pedagògiques TIC que abordem als centres.

No hi ha un rumb ni un nivell de coneixements definit, simplement anem abordant temes a mesura que avancem. Ens alegrem quan algú diu que ha solucionat alguna cosa. Finalment aprenem tots, ja que l'ésser conscient dels problems i les dificultats ajuda a guanyar molt de temps.

Respecte al problema que comentes, no sé quina és la raó.

El model d'Aula Lliurex està preparat per treballar amb els usuaris de xarxa, supose que els usuaris locals (usuaris que munten el /home des del disc dur de cada ordinador i no des del servidor /net/share/nomes) estan pensats perquè el sistema continue treballant el /home del servidor.

En el meu cas sempre cree l'usuari local Lliurex, però sóc partidar d'utilitzar el ususaris amb contrasenya, com diu la normativa, ja que evita molt problemes i temps en tasques de manteniment.

Per altra banda Fuse[1] és un sistema ideat per tal que els usuaris de GNU/Linux o OS X puguen llegir particions NFTS[2]:

[1] http://fuse.sourceforge.net/
[2] http://es.wikipedia.org/wiki/NTFS

No sé si té alguna relació amb els usuaris locals.

Salutacions