Nova portada

Nova portada

by Deleted user -
Number of replies: 6

Hola companys, pensat i fet... si esborreu la caché del vostre navegador quan fiqueu edutictac.es vos apareixerà una nova pàgina d'introducció, espere que vos agrade ;D

Selecci%C3%B3_005.png

In reply to Deleted user

Re: Nova portada

by Deleted user -

Molt professional!!! i molt agradable a la vista. M'agrada.

In reply to Deleted user

Re: Nova portada

by Deleted user -

Molt ben pensat.

Aquesta nova portada suposa una nova experiència en centrar l'atenció en els diferents serveis.

Potser no està acabada, però porta molt bon camí.

Renovar-se o morir...

El mantenir viu la part estètica no és cosa menor, indica que la pàgina es meneja i que intenta millorar.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Nova portada

by Deleted user -

Realment molt "senzilla" i "elegant". M'agrada molt l'estil "zen" que hi té ara wink

Enhorabona pel treball ben fet!

In reply to Deleted user

Re: Nova portada

by Deleted user -

M'alegra molt que vos agrade. La veritat és que la motivació m'ha vingut de les samarretes, pensant que si anem a novadors amb elles posades alguna persona entrarà a edutictac.es per primera vegada, he pensat que la primera impressió deuria ser bona ;D com diu Alfons no està terminada, tot és un procés i si algú vol continuar treballant en ella li puc passar els arxius fonts, és molt senzilla, desenvolupada amb css i html

suggerències?? ;DD

In reply to Deleted user

Re: Nova portada

by Deleted user -

A poc a poc.

Vaig percebre que no estava acabada perquè a la part central hi ha un missatge molt curt.

Tot i això, cap problema, a poc a poc, a veure si en estiu podem millorar-la entre tots. Amb un poc de temps i ganes...

Potser no fa tanta falta els arxius font com la pluja d'idees.

A poc a poc però tot camí comença amb un primer pas.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Nova portada

by Deleted user -

La primera impressió és el que conta. I és molt més atractiva eixa portada que anar a un moodle clàssic de tres columnes.

Respecte a la feina per a l'estiu, m'acabe de recordar que tinc pendent el recopilatori de webs de centres educatius. Si en un mes no he començat m'ho recordeu.

Salut.