Merchandising edutictac

Merchandising edutictac

by Deleted user -
Number of replies: 28

Hola companys

com que arriva l'estiu i tinc samarretes de tots els colors em preguntava si com en una ocassió va plantejar Alfons ens podriem confeccionar una d'edutictac... qué vos sembla? Algun artista en la comunitat? He fet un parell d'exemples ràpids per motivar-vos xDDD

Selecci%C3%B3_013.png

Selecci%C3%B3_014.png

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -
Si te dones presa les tenim per a novadors. Jo 3xl. Estic aprimant-me.
In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

Pedro, en això estava pensant jo, intentaré escapar-me de la feina i anar dilluns a Novadors. M'agradaria anar amb qualsevol samarreta Edutictac!!! xDDDDDD

Juanfra va proposar un concurs de samarretes. Tenim els exemples en un article seu: http://juanfratic.blogspot.com.es/2012/05/en-abril-en-alcoi-fiestas-mil.html

Si es que som més xovinistes (http://ca.wikipedia.org/wiki/Xovinisme)

Jo vull una L, que estic primet.

Salut.

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -
Pero aneu en compte amb el model, que la de la redbiogeo és de fibra entallada, modelo catxas i la meua panxa fa relleu.
In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

Aquesta imatge la vaig fer fa temps... que vos sembla per a una samarreta tic-romàntica? xDD

edutictacpeque.png

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -
És forteta. Potser guanyem un premi. Però jo volguera una amb el logo per a total les dies.
In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

A mí m'agrada més la samarreta amb el logo blau.

En aquesta tenda se pot encarrregar i vendre-la.

http://www.shirtcity.es/

No tinc ni idea dels preus, però la gestió es fa de forma independent, cadascú se la pot comprar, te la porten a casa. Potser evita la inversió inicial.

Tot i que estic apuntat a NovaDOORS em sembla que no hi podré assistir, vaja un any més no puc anar, a veure si algun m'ho conta per Twitter.

Estaria molt bé que adquiriem la samarreta i ens ferem una foto a algun lloc emblemàtic.

Potser estaria bé incloure la url a la part del darrere, ja que sempre promociona el lloc. Edutictac sempre ha estat un lloc de trobada. Està bé dir !Som ací!

Edutictac sempre ha estat un lloc de trobada, està bé que diguem on ens poden trobar.

Molt bona iniciativa la de la samarreta.

Salutacions

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

A mi també m'agrada la del logo blau, però es podria intentar fer uno per davant i un altre per darrere, no? A banda d'inclure la URL com diu Alfons (hi ha que fer márketing).

Molt bona idea Samuel i per a novadors les portem wink

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

Jo vote també per la del logo blau. També vote a favor de la foto d'Alfons.

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

Hola Francesc.

Au que la meua foto, de debó, no merix la pena, però, gràcies, m'ha fet molta gràcia.

:P

Salut

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

Bé estic tant liat com el que més, així que he mirat la forma més ràpida i senzilla d'implementar una tenda amb samarretes. El resultat http://www.facebook.com/Edutictac/app_114035178667039

Malgrat que està en facebook no cal estar registra't en aquesta xarxa social. Si algú pensa un altre disseny que envie imatge i la posem a la venta...

El preu és un poquet alt, sobre els 20€ (amb despeses d'enviament incloses) és del més barat que he trobat per internet...

Altra opció, vos pase la imatge aneu a una tenda física i vos feu la samarreta per la mitat de preu xDD (arxiu adjunt de la imatge amb alta resolució)

Ja que estava he fet diversos models, la qual cosa ha segut entretinguda i divertida...

Espere comentaris ;D

Per cert Pedro, no n'hi ha 3XL sad(

Attachment edutictac.es_3300_300_2_.jpg
In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

Una cosa més, per cada samarreta comprada en la tenda la Comunitat Edutictac rebrà 1€ (és el mínim que demana la tenda) donatiu que aprofitarem per a financiar el hosting i el domini d'edutictac ;D

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

M'en vaig a la tenda a fer-me una immediatament!!!! I així em prove la talla, que estic entre una M i una L.

PD. Ja et faig un pay-pal directe quan et veja per a pagar el hosting i el domini.

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

Al final he fet la comanda de una de les samarretes barates. He preguntat en un parell de tendes del barri, en una no tenen qualitat per a imprimir imatges i en l'altra en cobren de 6 a 8 euros pel transfer. Crec que m'ix més car posar-me a buscar algun lloc on la facen més econòmica.

Samuel, gràcies per trobar-nos una tenda en línea que ens la faça. Crec que ja porte unes 15 samarretes comprades per Internet des de que existeix la xarxa.

Bon cap de setmana a tothom.

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

Moltes gràcies Daniel, per al dilluns la demane jo també, aquest cap de setmana tinc feina... respecte a lo del hosting no n'hi ha res que dir, considereu que soc membre benefactor de la Comunitat, el que disfrute ací no té preu i menys el que costa un hosting...

En un principi havia escrit algo així com que el beneficies els gastariem en cervecetes en Novadors però he esborrat per por a que resultara molt fríbolo i he pensat que seria bo donar un fi més altruista com pot ser finançar aquest espai xDDDD

Ara a descansar que el cap de setmana promet ;D

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

Hola a tots.

He estat mirant la tenda de Facebook.

Bé, aquest métode no sembla que siga el més barat, sembla que al final la samarreta ix per 22,28 €.

Em quede amb el disseny i preguntaré pel barri a veure què em demanen.

Respecte al host, potser sí mereix la pena posar un botó de PayPal per fer una donació, 5 € és una cervessa, potser ens la podem permetre, i, entre tots ajudar a mantenir el host.

Samuel, ara en estiu podries mirar de posar un botó. PayPal es queda amb una comissió però pensem que qualsevol desplaçament o qualsevol ferramenta per menejar diners no té els avantatges de PayPal.

Potser iniciem una nova etapa a la comunitat, el pas de fer samarretes indica certa identitat, el pas de mantenir el host indica cert compromís.

Potser a poc a poc podriem anar optimitzant aquest dos passos, però fixeu-se que aquests passos fa pensar que aquesta comunitat comença a ser més madura.

Au, anem avant.

Salutacions

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

Bé, intentaré fer-me'n una. Perquè estic segur que la XL no me val i no em dona temps a aprimar-me tan apressa. sniff!

Sobre l'assumpte del mateniment del servidor, deuries posar un paypal. A la red biogeo ens passa el mateix, sempre hi ha un que ho paga i mai s'aclarim. No costaria res 5€ de Paypal de tant en tant.

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -
In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

Hola

Estic en fase de fer-me la meua samarreta 3XL pel meu compte, en NAvarro Impresores de Sagunt. Són coneguts i s'acaven de comprar la máquina http://www.regalartesagunt.com/es/

Volguera el logo original, si és possible, sense capa blanca.

De moment no m'han passat pressupost però ha d'estar per a Novadors.

Ens veiem

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

Ja tinc la meua samarreta edutictac!!! la cali-tatés més que acceptable, el que no m'agrada molt es que se nota la senyal de la planxa... crec que en un color més claret quedarà millor, vaig a demanar una de les baratetes... xDD

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

Jo acabe de rebre la meua. La veritat Samuel és que està molt bé. A vore si l'estrenem a Alcoi. Espere anar i poder conèixer-vos cara a cara.

Salut i bon final de curs malgrat els follons de beques, matrícula i tot el que portem aquests dies)

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

Jo també he rebut la samarreta. Només queda provar-me-la... tot no pot ser. Si tots/es les portem a la jornada ens reconeixerem fàcilment. Ha sigut una bona idea.

Salutacions.

PD. Tinc una idea de merchandising. A veure si funciona i us done una sorpresa a les jornades.

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

Ací tenim la sorpresa promesa per a les jornades Novador.

xapes

He pensat posar un preu d'1 euro 2 xapes. Què us sembla?

Aquest és el cartell que pense posar en alguna taula si Juanfra ens dona permís.

Selecci%C3%B3_255.png

Quanta gent EduTicTac anirà? Ho dic perquè he fet més de 100 xapes i no se si parar o fer-ne més. Ara que li tinc agafat el truco a la maquineta de fer xapes.

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

Al·lucinat. Crec que tindràs xapes per donar i vendre. literal. 100 xapes són moltes xapes.

Jo acabe d'entrar perquè, per un error de comunicació, encara no tenia la samarreta i sembla que sí estarà per a l'ocasió.

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

Jo no he fet samarreta, no he comprat la de edutictac sad 

Però sí que aniré a #novadors12 wink

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

Dapaspei en tinc dos de samarretes si vols te deixe una xDDD

ja tinc ganes de que arribe el dilluns ;D

In reply to Deleted user

Re: Merchandising edutictac

by Deleted user -

Jo ja tinc encarregades quatre xapes més una per a mi cinc xDD i alguna altra que igual regale... molt bona idea Daniel, m'encanta!!