Ens quedem sense suport del SAI?

Ens quedem sense suport del SAI?

by Deleted user -
Number of replies: 3

Aquest matí un company em comentava que el SAI no va al seu centre perquè no li paguen el despalçament i ara em trobe aquest escrit en facebook... buuuffff copie:

Sóc coordinador TIC, i puc assegurar de primera mà que Conselleria ha RETIRAT el servei d'assistència informàtica (increible...). Els he escrit a les incidències no ateses que tenia obertes amb ells, i les he tancades escrivint aquest missatge:

"Sent conscients de la retirada d'inversió per part dels nostres governants en educació pública, assumim que aquest servei ha desaparegut a efectes pràctics, i ens veiem obligats a deixar de perdre el temps anant darrere de vostés i a fer-nos càrrec d'aquestes despeses informàtiques necessàries, algunes de les quals han esperat més de 200 dies sense ser resoltes, ja què el que més ens preocupa és la qualitat del nostre treball i de l'educació que oferim als nostres alumnes.

Si en algun moment vostés ens anàren a donar l'alegria de tornar a donar un servei acceptable, per favor face'ns-ho saber perquè puguem gastar els nostres diners en despeses extra per poder enriquir encara més l'educació que oferim als nostres xiquets.

Salutacions."

Anime a que ho difongueu i que més coordinadors TIC li solten aquesta lliçó de vocació i ciutadania a la Conselleria.

In reply to Deleted user

Re: Ens quedem sense suport del SAI?

by Deleted user -

Hola,

puc fer una pregunta indiscreta? Podem saber quí o en quin insitut s'ha possat este missatge? 

Jo en el meu institut, fa temps que no posse cap incidència tècnica, però he parlat amb el xic que ve en nom del SAI quan tenim algun problema i, efectivament, a ell no li paguen des de no sé quan.

Lamentable, però així està Conselleria sad

In reply to Deleted user

Re: Ens quedem sense suport del SAI?

by Deleted user -

Hola Daniel crec que el xic treballa en un Institut d'Altea, a un altre li han contestat el següent:

Ésto es lo que han enviado (textualmente) ante una reclamación por parte del coordinador TIC del Llebeig (denia):
Buenos días,

lamentamos que en su centro estén sufriendo este retraso en la atención y resolución de las incidencias, así como el perjuicio que les pueda estar causando en su labor docente.

Dicho retraso es debido a causas ajenas a la voluntad del personal que formamos el equipo del SAI.

Quiero transmitirle que se está trabajando desde la Conselleria así como desde la Subdirección General de Innovación Tecnológica Educativa para que la situación se normalice lo antes posible, y podamos seguir ofreciéndole nuestros servicios en los mismos términos que lo hacíamos hasta el pasado mes de Febrero.

No obstante, dependiendo de la urgencia y/o criticidad de la incidencia y si el centro lo considera oportuno, pueden recurrir a un servicio externo.

En caso de que opten por esta solución, le rogamos nos lo comunique para proceder al cierre de este ticket.

Reciba un cordial saludo

In reply to Deleted user

Re: Ens quedem sense suport del SAI?

by Deleted user -

Lamentable, que per a un servei d'assistència per a centres públics, tinguem que recòrrer a un "servei extern" i damunt pagant-ho de la butxaca del centre.

Estic indignat, i lo pitjor és que crec que aixó anirà a pitjor sad