Presentació Everest

Presentació Everest

by Deleted user -
Number of replies: 4

Com va sent habitual, anem a presentar una novetat amb un vídeo. La versió final d'Everest.

http://vimeo.com/37398790

En realitat no és gran cosa. Hem personalitzat l'última distribució d'Ubuntu amb la idea de que si algun company/nya ens demana que l'instal·lem GNU/Linux en el seu netbook, perquè amb el sistema operatiu original va molt lent, ja tinga el programari que li pot ser útil instal·lat. Ah, i li hem possat el nom de la muntanya de 8848 m.

Per a descarregar Everest podeu visitar wikimanuals.

Everest el vam presentar en format DVD en una jornada de Tecnologia a Elx. Vam aprofitar per a incloure les presentacions dels ponents dins d'Everest. Per això trobareu una Edició especial per a TECNOTIC12 en wikimanuals.

Esperem que us agrade Everest.

L'equip de distribucions lliures muntanyenques.

PD. Parlant de programari lliure i tecnologia. Ara mateix tenim a Tàfol Nebot parlant de programari lliure (Inkscape) en un congrés de Tecnologia en València. Us deixe la presentació: http://www.slideshare.net/tafol/inkscape-cedutec12

In reply to Deleted user

Re: Presentació Everest

by Deleted user -

Moltes gràcies Daniel, m'agradaria afegir que si teniu la versió beta instal·lada no cal instal·lar la versió final ja que aquesta versió definitiva arreplega les actualitzacions que ja vos hauran arribat quan heu actualitzat Everest beta.

Afegir per últim que com en tot projecte nou he gaudit molt i he aprés més encara.

Si vos agrada i trobeu útil aquesta tasca podem pensar en anar a per la seguent versió d'ubuntu que està al caure... xDD

Bon dia

In reply to Deleted user

Re: Presentació Everest

by Deleted user -

Jo també aprenc molt dels projectes en els que participe. Però vaig a descansar una temporada d'iniciar mogudes. Que Daniel Pastor ja em va dir que no pare, i no és l'únic que m'ho ha dit.

Així que podriem esperar a la versió de LliureX basada en Ubuntu 12.04 LTS. A veure quines novetats porta. Estic parlant de juny de 2013 xDDD. Quin nom tindrà? hehe, Si no el canvien ja ho se.

Salut.

In reply to Deleted user

Re: Presentació Everest

by Deleted user -

Doncs sí, així ha segut. Gràcies Daniel. La meua intervenció ha estat modesta. El personal d'Elx ha pujat molt el nivell. De tota manera ja m'hauria agradat veure allí a Juanfratic parlant al col·lectiu de tecno sobre PLE. Potser el proper CEDUTEC

En resposta a:  

Parlant de programari lliure i tecnologia. Ara mateix tenim a Tàfol Nebot parlant de programari lliure (Inkscape) en un congrés de Tecnologia en València. Us deixe la presentació: http://www.slideshare.net/tafol/inkscape-cedutec12

In reply to Deleted user

Re: Presentació Everest

by Deleted user -
Enhorabona Tàfol, a bon segur que ha estat tot un èxit la teua intervenció. Gràcies per la menció, però per ahí tens a mestres del tema com Jordi Adell que ho conten d'allò més bé. De totes maneres, pel que a mi respecta, quan i on vullgues wink Gràcies