Bibliojocs actualitzat

Bibliojocs actualitzat

by Deleted user -
Number of replies: 8
Hola companys, primer que res agrair-vos les vostres aportacions a bibliojocs... la sugerència d'Alfons d'afegir cinc links setmanals va començar molt bé però ha decaigut... cachis!! si necessiteu inspiració podeu mirar ací http://www.diigo.com/user/sasogu/bibliojocs?type=all

De moment ja tenim més de trescentes activitats i pujant... totes les que afegix ara van amb la imatge inclosa i poquet a poquet vaig afegint les que falten, també al mateix temps vaig solucionant bugs del soft que n'hi ha per de baix però amb un ritme més lent.

Per a vacances ja tinc pensada una novetat, afegir a la part web una secció per al mestre on aparega la descripció de l'activitat...

en fin que més que res m'agradaria animar-vos a que continueu afegint els cinc enllaços setmanals i de pas a vorer si se enganxa algú més al carro ;D

In reply to Deleted user

Re: Bibliojocs actualitzat

by Deleted user -
Hola Samuel.

Fas bé en recordar-ho.

La suggerència era fer cinc enllaços setmanals. Era una meta senzilla, però, de vegades inclús aquestes metes tenen que quedar una miqueta relegades per asunts més importants.

En principi pensava que ho podria portar a terme, però en engegar el curs seriosament tot es complica.

Com que varem quedar que a Tots Sants fariem avaluació he de dir que, per la meua part vaig començar fent els enllaços a una hora concreta un dia a la setmana, en principi anava bé, però en engegar Moodle al meu centre hem estat més carregats de feina. Tot i això està sent una experiència apasionant.

Així doncs, seguim amb el projecte. Podem acotar-lo una miqueta: 5 enllaços setmanals i revisem com va al desembre.

El repte seria fer 20 enllaços a recursos educatius aquest més de novembre. A canvi guanyem un projecte on-line que centra l'atenció per matèries.

Qui serà capaç de superar aquest repte?
Ho veurem l'1 de desembre.

Sort a tots.
In reply to Deleted user

Re: Bibliojocs actualitzat

by Deleted user -
Cuenta con mis cinco enlaces semanales. He probado bibliojocs con alumnos de primero de primaria en el aula de informática , todos conectados a la vez a través de internet al mismo juego y funciona de maravilla. Sólo el juego didáctico, limpio , sin ventanas que se abren ni basura contínuamente apareciendo. Un lujo BIBLIOJOCS
GRACIAS SAMUEL
Luis
In reply to Deleted user

Re: Bibliojocs actualitzat

by Deleted user -
Hola Luis, muchas gracias por tus aportaciones, estás en el top ten de los aportadores...

Que aparezca la actividad limpia y sin ventanas que se abren y basura depende de las actividades que seleccionemos, lamentablemente hay actividades que están bien pero tienen este inconveniente, en ese caso hay que decidir si realmente merece la pena añadirlas...

Hay extensiones para los navegadores que impiden que aparezca publicidad... tal vez pueda ser una solución

He buscado algún tipo de navegador o extesión específica para menores pero no he encontrado para linux, si alguien conoce alguna nos vendría bien también...

Seguimos en ello, gracias a todos.
In reply to Deleted user

Re: Bibliojocs actualitzat

by Deleted user -
Novetats a bibliojocs...!!

A més de les cada volta més nombroses aportacions per part de la comunitat he afegit una secció per a mestres a on apareix la descripció de l'activitat http://edutictac.es/bibliojocs/mestre/index.html

També un accés per a dispositius mòbils amb navegació sense marcs, accesible des de la portada

I per últim he modificat el formulari d'activitats a google docs per afegir les categories de tal manera que siga copiar i pegar en bibliojoc-admin, per tant vos demane que utilitceu únicament el formulari per a afegir les activitats https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?hl=es&formkey=dFEtZHdpUmI1c3FRLURmNThpTUtHSUE6MQ#gid=0 

Bé ja tenim un bon grapat d'activitats i moltes idees... seguim!!



In reply to Deleted user

Re: Bibliojocs actualitzat

by Deleted user -
Fantàstic treball Samuel. A vore si torne a enviar activitats amb el nou formulari. Està molt bé!
In reply to Deleted user

Re: Bibliojocs actualitzat

by Deleted user -
Més novetats!!

Con que ja n'hi ha 438 direccions catalogades he tingut que afegir a bibliojocs-admin la funció de localitzar direccions duplicades ja que he observat que cada volta aquest fet era més habitual, és normal ja que no anem a revisar-les totes per vorer si algun altre ja ha afegit la direció a la biblioteca.

També he actualitzat bibliojocs-admin a gambas 3 ara funciona molt més ràpida i estable.

Gràcies de nou per les vostres aportacions, un honor per mi un grup així.