Pizarra Smart Board 480 y botón de reinicio

Pizarra Smart Board 480 y botón de reinicio

by Deleted user -
Number of replies: 8
Aquest missatge és un còpia d'un altre que he enviat a un fòrum dd smart... per si a algú ha tingut el mateix problema...

Hola, estoy teniendo problemas con este modelo en lliurex 11.09

la pizarra es detectada por el ordenador pero no puedo orientarla, y no tiene ninguna funcionalidad táctil...

En otra pizarra que tenemos en el centro me pasó lo mismo y reiniciándola con el botón que tiene para tal efecto en la parte trasera lo solucioné, pero en este modelo no encuentro el "botoncito"...

Alguien me puede echar un cable?

Gracias
In reply to Deleted user

Re: Pizarra Smart Board 480 y botón de reinicio

by Deleted user -
Hola, Samuel:

Jo començaria pitjant els dos botons alhora que tens a la banda inferior de la pissara (teclat i botó secundari del ratolí); automàticament apareix la pantalla per a orientar.
Com ja saps, tens dues opcions més al panel de control i a la barra de tasques (t'envie imatge).
No sé si parlem del mateix model de pdi Smart en quant a la quantitat de botons davanters inferiors.
Ja me contes.
Attachment Captura.png
In reply to Deleted user

Re: Pizarra Smart Board 480 y botón de reinicio

by Deleted user -
Hola Manuel, moltes gràcies per la resposta, efectivament aquest model no té botons físics en la pissarra, a més en el control panel no apareix activa l'opció d'orientar i és estrany per que quan pique en hardware settings si apareix com a detectada i inclús el model de la pissarra...

Aquesta pissarra l'enviaren l'any passat al centre l'editorial d'anglés, és possible que siga massa nova...

He provat en window$ i funciona perfectament sad(( tal volta necessite provar en l'ultima versió d'ubuntu... continuaré cercant possibles solucions.

sb 480
In reply to Deleted user

Re: Pizarra Smart Board 480 y botón de reinicio

by Deleted user -
Si no aparece la opción de orientar, o está desactivada, es cuestión de reinstalar los drivers.
De todas maneras prueba con el reset. Supongo que ya habrás encontrado el botón; está a la derecha, abajo, en la parte posterior, en la cajita de conexiones. 
Imagino que será como la que nos regaló Santillana a nosotros, las de la serie Vulture, que no lleva la bandeja con los 4 rotuladores, sino sólo uno en el centro. Yo la tengo con un portátil en windows y no da problemas.
In reply to Deleted user

Re: Pizarra Smart Board 480 y botón de reinicio

by Deleted user -
Triste pero cierto, al final es lo que he hecho, he cogido el único ordenador con licencia de windows xp y lo he colocado con la pizarra, me he dado cuenta que la versión del sofware y los drivers de windows es bastante superior a la de linux sad así no vamos...


En fin, una pequeña concesión hasta que sea compatible con linux. Eso a sí a windows le he puesto el fondo de pantalla de lliurex y instalado firefox y libre office xDD

In reply to Deleted user

Re: Pizarra Smart Board 480 y botón de reinicio

by Deleted user -
Per què no envies una incidència al SAI quan tingues la PDI inventariada. Així ho solucionen prompte i puc aprofitar-me.

Ens ha arribat una PDI idèntica. No he provat d'instal·lar-la en lliurex, però en Windows no puc orientar-la. L'hauré de portar al psicòleg smile
In reply to Deleted user

Re: Pizarra Smart Board 480 y botón de reinicio

by Deleted user -
Ja funciona!! no ho he provat en lliurex però si en ubuntu 11.04 com que he començat a donar un curset de pdi online i he instal·lat al meu portàtil el Notebook resulta que n'hi ha un deb específic per a que funcione aquest model... 

Més val tard... i de pas els que teniu aquest model ja sabeu que sí funciona.

Salut
In reply to Deleted user

Re: Pizarra Smart Board 480 y botón de reinicio

by Deleted user -
¿Por qué no pruebas a descargar e instalar los drivers para Linux de smarttech directamente?
Saludos
In reply to Deleted user

Re: Pizarra Smart Board 480 y botón de reinicio

by Deleted user -
"Per què no envies una incidència al SAI quan tingues la PDI inventariada. Així ho solucionen prompte i puc aprofitar-me."

Quin morro, ho portem clar, enguany no tinc ni hores de dedicació a les tic, espere que algú més tinga el mateix problema xDD

"¿Por qué no pruebas a descargar e instalar los drivers para Linux de smarttech directamente?"

Es lo primero que probé incluso en ubuntu 11.04 en fin... paciencia...