Proposta de projecte...

Proposta de projecte...

by Deleted user -
Number of replies: 6
Bon dia companys


tinc una idea en ment que m'apetix compartir en tots vosaltres per a rebre feedback i tirar-la en davant o deixar-la en el racó dels possibles projectes...

La idea consistix en fer un recull d'activitats com les que tenim en la biblioteca JClic però integrant tot tipus d'activitats, flash, ardora, cuadernia, constructor... (també les de JClic) en definitiva totes les que funcionen en un navegador web.

Què vos sembla???
In reply to Deleted user

Re: Proposta de projecte...

by Deleted user -
 

La idea em sembla boníssima. Estaria molt bé que cadascú pogués penjar les activitats i classificar-les a través de menús .

 

També que la plataforma facilite el treball en grup i fins i tot ferramentes online per a fer les activitats, sense haver d’ instal·lar cap programa.

 

Ànim , endavant!

 
In reply to Deleted user

Re: Proposta de projecte...

by Deleted user -
Hola.
A la redBiogGeo estem fent alguna cosa pareguda, intentem elaborar el que Xavi Pascual anomena currículo colaboratiu. El que passa és que amb les preses i la feina diària, encara no s'hem posat en marxa. Esperem que en Juliol o Setembre, si no tenim molta feina, fer avançar el projecte.

Pel que he vist últimament, teniu moltes activitats jclic per a primària, jo n'he fet per a secundària (ciències Naturals), a la biblioteca de jclic hi ha dues. Però tinc altres.
També he treballat enguany amb la plataforma Educaplay, les activitats es poden incrustar, només les pot descarregar l'autor en format scorm, si les voleu per penjar-les a moodle estan a la vostra disposició.
In reply to Deleted user

Re: Proposta de projecte...

by Deleted user -
Hola.

@Samuel m'estic tement... però concreta-la un poc més.

Es tracta de fer un recull web en un espai concret o d'una aplicació per a Lliurex?

Les recopilacions sempre son interessants.

M'he donat compte que cal tenir molta cura de la usabilitat dels projectes.

Offtopic, però aprofite per clavar la cullera...

Mestre a casa, per exemple, és una excel·lent plataforma per moltes coses, però no per fer recull i classificació d'activitats. En això Wordpress, per exemple, li passa en usabilitat en molt.

Tenim en compte aquest tema abans de començar.

Per altra banda, endavant, ací els nous projectes i les noves idees sempre són ben vinguts.
In reply to Deleted user

Re: Proposta de projecte...

by Deleted user -
Hola a tod@s,

Yo también lo veo muy interesante. Habría que analizar bien las distintas posibilidades antes de empezar el trabajo. Una cuestión a tener en cuenta es que el material puede pesar bastante y el servidor ha de tener mucha capacidad y un buen ancho de banda para garantizar el acceso simultáneo sin problemas.

Saludos.
In reply to Deleted user

Re: Proposta de projecte...

by Deleted user -
Hola companys,

m'alegra molt de l'acollida de la idea!!!

Acabe de perdre un missatge que portava escrivint un quart d'hora, vos recomane que per a que no vos passe com a mi vos instal·leu lazarus

En fin vaig a trascendir el cabreig per a tornar a exposar el que pense (però resumit xDD)

Respecte al hosting no 'hi ha problema d'espai en edutictac però si d'ample de banda, això ho podrien solucionar si el treball que generem es pot instal·lar en un servidor lliurex per a treballar en "local" També cercant un benefactor que ens financie un hosting dedicat... però això és altre cantar...

Respecte a l'escorm també em sembla interessant per això pense que moodle pot ser una bona eina a més que ja el coneixem i això ens facilitaria treballar junts i col·laborar.

L'usabilitat és el que més em preocupa, moodle no és molt atractiu, per això he pensat que el més senzill seria fer una web en html atractiva, pot ser imitant a JClic per a facilitar l'accessibilitat als usuaris. En aquest aspecte he estat investigant i pot ser en gambas es podria fer alguna cosa per a facilitar aquesta tasca però encara no ho tinc molt clar, de totes maneres un editor html és prou senzill...

AHHH ja se m'oblidava, al meu centre em començat a fer algo en aquest sentit http://edutictac.es/activitats com he dit, la ventaja de moodle és que el podem exportar... tant per cursos com completament...

Respecte a la proposta de francesc ja n'hi ha una plataforma online per a crear activitats, http://constructor.educarex.es/constructor/ a mi m'agrada molt, també es pot instal·lar en local ;D

Gràcies per les vostres aportacions ;DD


In reply to Deleted user

Re: Proposta de projecte...

by Deleted user -
Hola companys, he trobat una cosa interessant respecte a aquest tema que he estat estudiant els últims dies, es diu “Senzill per temes” que estàn implementan en catalunya a la plataforma Àgora

He intentat instal·lar en http://edutictac.es/activitats/ i no he tingut èxit complet ja que no puc posar la imatge que jo trie...


Llàstima!!!!


Però ja podeu vorer com podria quedar ;D


Continuarem investigant