Una utilitat per a facilitar la instal·lació de programari

Una utilitat per a facilitar la instal·lació de programari

by Deleted user -
Number of replies: 2
Hola companys, 

ultimament he estat entretingut fent un programeta per a instal·lar totes les aplicacions que utilitze habitualment de un clic i ja de pas adornar-lo amb més cosetes...

M'explique, tinc quatre ordinadors amb ubuntu i cada volta que actualitze a una nova versió tinc que recordar quin programari necessite, i afegir-lo manualment... amb aquesta utilitat puc tindre els mateixos programes en totes les màquines amb un sols clic

Un altra utilitat que li trobe és assegurarme amb que en el meu centre totes les màquines tenen instal·lat el mateix programari, tipus de fonts, codecs, etc.

És una idea, si teniu alguna suggerència de millora serà benvinguda. De moment no n'hi ha molt programari afegit per que el que espere és que entre tots anem completant els diferents apartats. Com que és pot fer còpia de seguretat del llistat de paquets vos anime a compartir-les amb la resta de companys ;D

easy

Si el voleu instal·lar ho podeu fer amb els següents comandaments a la terminal.

sudo add-apt-repository ppa:edutictac/utilitats

sudo apt-key adv --keyserver keyserver.ubuntu.com --recv-keys ECE0394A
sudo apt-get update
sudo apt-get install easyinstall
In reply to Deleted user

Re: Una utilitat per a facilitar la instal·lació de programari

by Deleted user -
@Samuel Molt bona notícia.

Estem en al recta final del curs i qualsevol cosa es fa difícil de fer...

Tot i això, em sembla una iniciativa molt interessant, ja que es pot anar mantinguent segons les necessitats que tenim per tal d'accelerar el procés de posar en marxa els ordinadors.

La provem en quan tinguem una estoneta.

Salut
In reply to Deleted user

Re: Una utilitat per a facilitar la instal·lació de programari

by Deleted user -
Com que LliureX no seguix els standards referents als idiomes he tingut que fer una modificació i ara es pot configurar l'idioma del programa. Ja que estava he afegit l'anglés seguint la tendència política dels nostres dies...

I per als que no tenen ganes d'afegir repositoris vos deixe un deb instal·lable com adjunt, això si, no podreu gaudir de les actualitzacions ;D

Bona nit