Jornades novadors 14

Jornades novadors 14

by Deleted user -
Number of replies: 11

Ací està la web de les noves jornades de novadors. Per algun lloc hi haurà un enllaç per a la inscripció del Cefire.

http://novadors.org/jornades2014/ca/inici/

Segurament aniré el divendres pel vespre, així que no vaig a fer inscripció. Algun de la comunitat de la xancla acudirà a Gandia???

Salutacions.

PD. Heu llegit la FILOSOFIA de les jornades???

"Les temàtiques que s’aborden en aquestes trobades es basen en iniciatives, projectes i experiències desenvolupades en escoles, instituts i universitat, i giren entorn de la utilització d’Internet en les diferents assignatures i àrees d’aprenentatge, docència no presencial, maquinari i programari per a la docència, projectes sobre TIC, elaboració i disseny multimèdia, informàtica en l’aula, correu electrònic, projectes col·laboratius intercentres, imatge i vídeo digital a l’aula, disseny de material curricular en línia, la pissarra electrònica, les TIC en educació no formal, disseny de contes interactius, recursos d’Internet per a l’aula, imatge i vídeo digital i programari lliure."

In reply to Deleted user

Re: Jornades novadors 14

by Deleted user -

Inscripció realitzada smile

Ho confesse, jo ja no vaig per assistir a Novadors (que també), vaig a trobar-me amb els amics jejeje

Fins aviat!!

In reply to Deleted user

Re: Jornades novadors 14

by Deleted user -

Jo també aniré,  com Samuel,  a veure gent. Si m'anime faré un póster de memòria del treball amb el PDC. Però quan em pose se'm van les ganes.

In reply to Deleted user

Re: Jornades novadors 14

by Deleted user -

A mi em passa el mateix que a Samuel i Pedro, hi ha gent que la veig (físicament) de Novadors en Novadors. Crec que una de les millors coses que he tret de les jornades ha segut conèixer a tanta gent interessat i les xerrades durant els dinars, cafenets, etc. Moments superproductius.
Per cert, ahir vaig acabar el #ABPmooc_INTEF (uf, uf...) y vaig a posar-me ja en el Petxacutxa que vull presentar sobre GTD+Evernote. No sé com vaig a donar una idea clara en 6 minuts, però ho acompanyaré amb un post detallat.

In reply to Deleted user

Re: Jornades novadors 14

by Deleted user -

Ei, Xavi, ja ens contaràs l'experiència de #ABPmocc_INTEF.

Això del GTD+Evernote sona molt interessant segur que ens fa profit a tots.

"Lo bueno si breve..."

Novadors sempre és una experiència intensa, desbordant, cal anar descansat.

A veure si s'apunta tothom, desvirtualitzar-nos sempre és una experiència molt grata.

Ei, ei, JuanFra no et faces el despistat... que sabem que estàs a la cuina.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Jornades novadors 14

by Deleted user -

Serà un plaer gaudir de Novadors14 amb els bruixots d'Edutictac.

Espere poder assistir després d'haver realitzat la inscripció que amb family ja sabeu...

Ens veiem!

Per cert, hi ha possibilitat encara de fer-se samarretes?

In reply to Deleted user

Re: Jornades novadors 14

by Deleted user -

Ens serem dos mes"novatos en Novadors", la meua dona i jo.

Ens vejem o com cal dir ara per allò de la consellera: see you soon! (que no vol dir : sé tu un sueño...o sí?)

In reply to Deleted user

Re: Jornades novadors 14

by Deleted user -

Encara que la meua participació és zero he de dir que no us he deixat de seguir i em motiva escoltar-vos a diari per millorar. Jo també hi seré al Novadors i carregar les piles.