Kafé-Kedada X Jornades Novadors

Kafé-Kedada X Jornades Novadors

by Deleted user -
Number of replies: 12

Benvolguts companys, Novadors ens ofereix un espai per a reunir-nos en Castelló el dia 5 de juliol per la vesprada, algú estaria interessat en participar? Sincerament Castelló hem queda lluny però com que ens han convidat he considerat que és una bona excusa per a assistir un any més a la cita amb els novadors... M'agradaria saber si algú més de la Comunitat assistirà per què reunir-me amb mi mateixa... no sé no sé... pot quedar una mica estany xDD En tot cas he pensat que puc fer una explicació de qui som tirant de la presentació que vaig fer per a la #edudinaTicTac de fa un temps, actualitzada per supost. Vos deixe amb un text explicatiu de l'activitat:

Kafé-Kedada

cafe_kedadaSi formes part d’un grup o una comunitat on-line que treballa sobre algun tema relacionat amb l’educació, et proposem aprofitar les Jornades Novadors per a organitzar una “kedada” amb els membres del teu grup i difondre als assistents interessats el vostre treball.

Què cal fer?

  1. Decidix amb el teu grup/comunitat els continguts a tractar i/o les activitats a realitzar en la reunió presencial.
  2. Comunica el vostre interés a l’organització de les Jornades Novadors i reserveu el vostre espai omplint el següent formulari.
  3. Convoca als teus companys al Kafé/Kedada.

Pretenem que les reunions siguen obertes i que qualsevol assistent a les jornades interessat en el vostre treball, pugue conèixer-vos i participar a les activitats que heu programat a la vostra “kedada”.

In reply to Deleted user

Re: Kafé-Kedada X Jornades Novadors

by Deleted user -

Em sap molt malament, però jo no aniré a les jornades #Novadors13 a Castelló. El que puc intentar és seguir-vos i comunicar-me via Twitter o alguna altra xarxa social mentres feu la "kafe-dada". 

Paseu-ho superbé i compartiu mooooolt!!!

Dani

In reply to Deleted user

Re: Kafé-Kedada X Jornades Novadors

by Deleted user -

Gràcies Samuel per la invitació.

No podré acodir, però deixe una proposta: aquest estiu podriem provar el sistema de video de google hangout per tal de parlar de diversos temes.

Salutacions

In reply to Deleted user

Re: Kafé-Kedada X Jornades Novadors

by Deleted user -

Hola,

visc a Castelló i em va molt bé el lloc de Novadors d'enguany. M'encantaria anar i trobar-nos. El problema és la agenda. Encara no sé si podré, però faré el possible per anar. Això del Hangout també estaria bé.

Salut!

In reply to Deleted user

Re: Kafé-Kedada X Jornades Novadors

by Deleted user -

Hola, nosaltres (els coordinadors TIC MCarmen Devesa , Juan Carlos Galiana-als qui he recomanat aquesta estupenda pàgina moltes vegades- i jo) estem estudiant el tema però no estàvem molt decidits a anar a Castelló i sí a la d'Alcoi (Educadigital13) però podriem animar-nos Samuel ! 

In reply to Deleted user

Re: Kafé-Kedada X Jornades Novadors

by Deleted user -

Genial si vos animeu Paqui, Novadors sempre és un lloc que motiva per a seguir en la nostra tasca...en cas que no pugueu sempre vos quedarà el hangout ;DDD

jo aniré i tornaré el mateix dia, faré un viaget en moto ;D

In reply to Deleted user

Re: Kafé-Kedada X Jornades Novadors

by Deleted user -

Molt bé, a veure si anem tots, llàstima que vages en moto !!!

En quant al hangout, ja estem tardant, je,je...

In reply to Deleted user

Re: Kafé-Kedada X Jornades Novadors

by Deleted user -

Genial!

 

Espere veure-vos als dos llocs, a Castelló i a Alcoi, que jo si vaig als dos, ja sabeu, a mi de xicotet me'n donaven dos!

Juanfra

In reply to Deleted user

Re: Kafé-Kedada X Jornades Novadors

by Deleted user -

Hola companys, moltes gràcies per les vostres respostes... estic pensant que pot ser interessant organitzar un google hangout en directe des de Novadors castelló, seria una manera de mostrar com és la Comunitat als assistents al kafé i de pas aprendrien a utilitzar una nova eina :D  Què es necessita per a organitzar-lo? Requeriments tècnics? Fem una xicoteta prova?


Què vos sembla?

In reply to Deleted user

Re: Kafé-Kedada X Jornades Novadors

by Deleted user -

Al Juliol estic amb molta feina. Serà impossible desplaçar-me a Castelló. Passeu-lo bé.


Salut.

In reply to Deleted user

Re: Kafé-Kedada X Jornades Novadors

by Deleted user -

Encara tens una oportunitat de participar... estem pensant en fer un Hangout videoconferència en directe, ets pots connectar des de la platja xDD

In reply to Deleted user

Re: Kafé-Kedada X Jornades Novadors

by Deleted user -

I com teniu el tema del Curs d'estiu de la UPV-Campus d'Alcoi- Novadors: Educación Digital a Alcoi?

Algú s'anima a vindre?