Que fem del caldo?

Que fem del caldo?

by Deleted user -
Number of replies: 14
Ens queda uns dies per al dinar, ja sé que el més important serà el menú del restaurant  però a més de dinar voleu fer alguna altra cosa? Tinc projector i portàtil disponible, me'l porte???

Ja sabeu que el dinar serà en Bar-Restaurante Quico d'Alcoi (Juanfra posa el mapa...) a les 14:00 hores.

Salut!!
In reply to Deleted user

Re: Que fem del caldo?

by Deleted user -
Jo em portaré el portàtil, que per això és portàtil, però amb el dinar tinc prou, i que conste que em deixe plantat el matinal de l'evolució al centre octubre.
In reply to Deleted user

Re: Que fem del caldo?

by Deleted user -
Ja que ens juntem qui vulga que conte alguna cosa. A més de dinar podem fer una copeta, ni que siga d'aigua.

Els resultats de l'enquesta que va preparar Alfons estan ací: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AhX7TeNL_71XdHRpRlhJbWVRRGctdWFEejR2R0tzY3c&hl=en_US#gid=0

Qualsevol explicació de la utilitat i aplicacions de mestre a casa serà benvinguda. Aquest any m'han assignat un PFC sobre moodle i mestre a casa.

Ja estic recopilant coses tècniques en wikimanuals. Però em falta conèixer per a que el feu servir.

Salutacions.

PD. Juanfra, posa el carrer i número que així puc utilitzar el Tomtom per a alguna cosa.
In reply to Deleted user

Re: Que fem del caldo?

by Deleted user -
Em sembla molt bé la proposta.

Samuel porta el que faça falta, ja saps que en aquest casos millor que sobre que no que falte.

Jo porte també el portàtil.

Seria bo que puguerem disposar de les coordenades GPS al Google Maps per arribar-hi sense problemes.

Que algú porte una càmera de fotos, o un telèfon, vaja.

Salut
In reply to Deleted user

Re: Que fem del caldo?

by Deleted user -

Mostra Carrer Santa Rosa, 28 en un mapa més gran

Ací el tenim, més clar aigua...


Ale, bon profit...
In reply to Deleted user

Re: Que fem del caldo?

by Deleted user -
Ok, efectivament el lloc que mostra Samuel en aquest darrer missatge al forum, és la Cerveseria Quico, la seu de la #edudinaTICTAC

Perdoneu que no haja dit res abans però un que per a variar va molt ocupat, amb trenta mil tasques....


Bé, per si algú vol veure la ruta a fer bé des d'Elx o bé des de València, ací la teniu:


I l'hora final de quedada, que fem? les 14:00 i a partir d'ahi fem? o bé fem abans de dinar, a les 10 o les 11 i es guanyem el dinar?

Vosaltres direu

Ah, i també estaria bé confirmar per saber molts serem al final.

Dani li ha dit a Quico que serem uns 14, dos amunt dos avall i no se si se n'ha passat o si es quedarà curt.

Ja digueu alguna cosa

Salut!
In reply to Deleted user

Re: Que fem del caldo?

by Deleted user -
M'haguera agradat anar, (este dissabte 19, no?) per coneixer-vos personalment, i més sabent que es farà al costat de casa, però ara mateix ho tinc un poc complicat.

De tota manera, per altres vegades, proposaria quedar pel matí i aprofitar per veure in-situ algunes instal·lacions, com ho tenim muntat cadascú i aprendre més que en les xerrades teòriques iinstitucionals.

Salutacions!
In reply to Deleted user

Re: Que fem del caldo?

by Deleted user -
De moment 12 confirmats: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AluHoX3TJYODdDM2SjFUeGRpdlRyVUdCcF91eFVjOVE&hl=es#gid=0

Alfons, jo no portaré portàtil, però porte càmera de vídeo i trípode per a fer reportatge, així que prepareu bé les ponències smile i també una càmera de fotos. Així, els companys que no poden assitir (una llàstima) podran veure alguna cosa. Aquesta vegada sense retransmissió en directe, que al final la Tecnologia acabarà esclavitzant-nos.

Juanfra, puc anar a les 11h, però no se si a tots ens ve millor fer les presentacions abans o després del dinar. D'això no haviem parlat!!! Sempre s'escapa alguna cosa. Tinc una proposta: esmorçar lleuger a les 11h. (qui puga anar), passeig per Alcoi per a fer fam, dinar i presentacions. Què us sembla?

Vinga, acabem d'organitzar el dinaret, que ja queda poc.
In reply to Deleted user

Re: Que fem del caldo?

by Deleted user -
Jo cada vegada estic més gros, moltes hores a l'ordinador i poc esport, així que no se si em convindria esmorzar, però bé, el que tarde en arribar a Alcoi, segur que puc arribar a les 11.
In reply to Deleted user

Re: Que fem del caldo?

by Deleted user -
Obligacions familiars em recomanen deixar el matí lliure i anar a dinar.

Jo m'incorporaria a l'hora de dinar.

Salut
In reply to Deleted user

Re: Que fem del caldo?

by Deleted user -
Jo pel matí ho tinc difícil, i mira que m'agrada alcoi... conteu en mi per a dinar i per la vesprada fins que faça falta ;D

Per cert podrien fer un llistat d'exposicions per fer-nos una idea? Jo no volia però vaig a pensar en algo per a l'ocasió...


In reply to Deleted user

Re: Que fem del caldo?

by Deleted user -
Estaria bé. Potser no fa falta muncar cap presentació sino contar l'experiència útil d'allò que ens sembla interessant.

Em pille "Pomodairo aplicat a l'educació primària".

Salut
In reply to Deleted user

Re: Que fem del caldo?

by Deleted user -
Vale jo faré una presentació d'edutictac, n'hi ha gent que anirà al dinar que no sap ni que existim xDD
In reply to Deleted user

Re: Que fem del caldo?

by Deleted user -
Ok, a les 11:00 h estaré a la Cerveseria Quico, C/ Santa Rosa, 28, 03802 Alcoi (Alacant)
qui arribe i tinga ganes d'esmorçar, almorcem i si es tenen ganes de conèixer Alcoi, el coneguem, i a la resta vos esperem a les 13:30 de nou a la Cerveseria per a dinar a les 14:00 i després d'un bon apat, presentacions, experiències, etc...

Vinga, que ja estem ahí!!

#edudinaTICTAC