Wikimanuals

Wikimanuals

by Deleted user -
Number of replies: 7
Samuel:
Muchas gracias por los wikimanuals. Veo que el espacio se anima. He estado varios días sin poder entrar porque no tenía el pasword a mano. Lo de la wifi en el centro me interesa, muchos compañeros la han solicitado, pero dirección no termina de estar por la labor. La pizarra digital la hacemos funcionar con un portátil en Windows.

Saludos a todos.
In reply to Deleted user

Re: Wikimanuals

by Deleted user -
Hola:

Estaria molt bé que els administradors de foro deixaren pujar arxiu més grans. Vuit Mb no són mides per a muntar un fòrum d'intercanvi de "cromets" entre nosaltres: xicotetes troballes i treballs què ens ajudarien.

Cinquanta Mb seria una bona mida.

"Por un Levante feliç".
In reply to Deleted user

Re: Wikimanuals

by Deleted user -
Hola Manuel.

Vaig estar lluitant amb el server de aula Lliurex amb açò fa temps.

El tema és que cal toquejar php.ini i no moodle.

A veure què diu Samuel, doncs per tenir accés al php.ini cal tenir accés al host.

Ens pot ajudar aquest pot:

http://blog-indomita.blogspot.com/2008/07/subir-archivos-de-mas-de-2-megas-en-php.html

No l'he contrastat però se que el tema va per ahí.

Salut
In reply to Deleted user

Re: Wikimanuals

by Deleted user -
Hola:

Vaig fer un curs de Moodle i ja sé que s'ha de modificar l'arxiu que me comentes. A veure si s'animen des de l'Administració de Coordinadors TICTAC i així podem intercanviar arxius; per exemple, manuals comentats i treballats a les meues classes.

Gràcies per escoltar.
In reply to Deleted user

Re: Wikimanuals

by Deleted user -
Em sembla molt bona idea.

Si no podem d'una manera podem buscar alguna altra.

Potser als wikimanuals podriem establir un espai de links que apuntaren a arxius hostejats en diversos serveis.
In reply to Deleted user

Re: Wikimanuals

by Deleted user -

100 Mb estaria millor, però el límit del servidor actual és el que és, quan renovem ho tindrem present.

He provat lo del .htaccess i no ha funcionat sad xDD

Sempre ens queden servicis externs per a posar arxius grans com per eixemple dropbox, box.net i un fum que n'hi ha per a eixe menester... i que tenen la funció de compartir amb un link

i si n'hi ha algo molt interessant que voleu a la web el puc pujar per ftp al server... poquet més puc dir en eixe sentit.

In reply to Deleted user

Re: Wikimanuals

by Deleted user -
Hola Samuel.

Jo crec que ens podem arreglar pujant els arxius als diversos ser serveis i deixat el link.

A l'hora de fer còpies de seguretat sempre va a ser més fàcil.
In reply to Deleted user

Re: Wikimanuals

by Deleted user -
Muchas gracias Carmen, aunque soy el promotor de la idea el mérito no es sólo mio ya que varios usuarios ya han empezado a añadir tips y "trucos" que utilizan en sus aulas, la ventaja de wikimanuals es que todos podemos editarlos, añadiendo o modificando si encontramos algún error

por eso os animo a que si encontráis algo interesante que añadir lo hagáis por favor ;))

saludos