Hola companys.
Actualment no puc accedir a la pàgina web del centre des de casa, però si des del centre.
L'any passat vaig tenir el matix problema. Sembla que a conselleria hi ha un servidor de DNS cap a fora que cau amb certa freqüència.
Se't queda cara de tonto quan des de casa no pots accedir però sí des del centre. A més a més hi ha companys, amb altres companyies prestadores de servei que no tenen cap problema... i llavors et sent pitjor encara.
El tema sembla estar en que sembla que tenen diferentats les DNS per a cada prestador de servei, quan cauen no pots accedir des del teu. Al meu cas ONO.
Gràcies a la sabiduria popular he pugut resoltre el tema utilitzant el proxy fet amb software lliure TOR, el qual juntament amb el servei VITALIA aconsegueix arribar al host de conselleria enfosquint la meua IP, supose que utilitzant altres DNS.
El cas és que funciona, però no puc pujar arxius a Moodle perquè l'autenticació no funciona en el cas de pujar arxius, sí amb els usuaris i amb el login per entrar-hi.
No funciona tampoc configurant l'FTP com a proxy TOR.
Després de dos incidències al SAI sense resposta no puc continuar treballant amb Moodle, estic parat.
Su utilitzeu Moodle entendreu que significa això.
Si a algú se li acudeix alguna cosa...
En cas contrari ja us contaré com es resol el tema.
Salut